574 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

GF forsikring GF forsikring

Hej MC-ister!

Er igang med det lille kort til MC.. Har planer om en Cagiva Mito som begynder bike.. Jeg har forstået på jer herinde at GF forsikring er vejen frem.. Så jeg skrev da lige til dig for at få et uforpligtende tilbud.. Men så siger de at de kun lader folk forsikre deres biler/motorcykler hvis de er over 21 eller har forældre som har deres forsikringer i GF.. :S
Nogen der kan af- eller bekræfte det?

MVH Michael Lassen!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GF forsikring
  • #1   13. sep 2005 Plus du skal være over 30 for at kunne få kasko på. og at nyværdien max må være 180000.

Ronny

• #2   13. sep 2005 Det er afkræftet herfra. Har du skrevet hvorfra i landet du er fra? Jeg tror nemlig det afhænger ret meget af hvilken konsulent man får fat i, så prøv evt. at ring til dem, eller skriv en ny mail.

• #3   13. sep 2005 Hmmm, det lyder godt nok underligt. Jeg fik som 18 årig forsikret min GS 500E uden nogle problemer ved GF. Og de har altid været meget fair overfor mig. Havde ingen andre forsikringer hos dem/heller ingen fra familien havde. Så jeg tror bare at du har haft fat i den forkerte konsulent.

Prøv igen er mit råd.

Ronny.

• #4   13. sep 2005 Hmmm, det lyder godt nok underligt. Jeg fik som 18 årig forsikret min GS 500E uden nogle problemer ved GF. Og de har altid været meget fair overfor mig. Havde ingen andre forsikringer hos dem/heller ingen fra familien havde. Så jeg tror bare at du har haft fat i den forkerte konsulent.

Prøv igen er mit råd.

Ronny.

• #5   13. sep 2005 fik forsikring som 19 årig ved dem .. tror bare du skal prøve igen.
    Lyder lidt som om konsulenten har blandet reglerne for bil og mc sammen.
    Hvis de siger det igen, så sig det ikke er sådan det står på deres hjemmeside(og du har hørt om andre.. bla bla bla). og be dem om at tjekke efter .. Så plejer de at kunne komme med det rigtige svar smiley

- Jan

• #6   13. sep 2005 Ja, jeg er også forsikret hos GF som 18-årig (dvs. nu 19), og har ikke andre forsikringer her, heller ej min familie. Så det burde du sagtens kunne, og 2300,- for ansvar er billigt IMO. Nok det billigste du kan finde.

• #7   13. sep 2005 Okey... Tak for alle svarene.. Så må jeg bare fortælle hende at jeg ved bedre.. smiley

Michael Lassen

• #8   15. sep 2005 Det kan godt være, de tidligere har kunnet tegne denne forsikring som 18-årige hos GF-Sydvestsjælland, men bestyrelsen har for nylig vedtaget, at der skal gælde samme betingelser for biler, som for MC’er – altså 3 års kørekort.

Med venlig hilsen

GF-Sydvestsjælland

HVAD SIGER I TIL DET?

• #9   15. sep 2005 Damn...

Jeg var lige inde på siden i håb om at man kunne kontakte en lokal konsulent, så du kunne få fat i en herovre fra fastlandet, men det kan man åbenbart ikke...

Jeg må indrømme at jeg vidst er løbet tør for idder smiley smiley

Hygge

Kommentér på:
GF forsikring

Annonce