1.942 visninger
|
Oprettet:
Pas på {{forumTopicSubject}}
Jeg har har fået stjålet mine nr plader nær aalborg, midt på dagen , på en tankstation......Politiet holdte mig ind og fortalte b.la at der er mange Polakker, der køre rundt og tager dem fra Biler og Mc....Så pas på
Hilsen Lars
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 967
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 967
jul 2007
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 350
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 1.030
JLL
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 967
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Benzinen er simpelt hen blevet for dyr
mar 2004
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 213
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 210 Svar: 1.428
Nummerpladerne bruger de, som skrevet højere oppe i tråden, til at stjæle benzin på tankstationer, men langt værre, også på deres flugtbiler når de har lavet langt alvorligere kriminalitet.
Få så den grænsekontrol tilbage ...og det kan kun gå for langsomt.
sep 2006
Følger: 83 Følgere: 81 MC-er: 3 Emner: 19 Svar: 648
Pas på