Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svejse
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #1   1. maj 2008 Hvis det er knækket lige bag kronrøret, så skal du nok holde dig fra at svejse i det.

Tag et par billeder af det TÆT PÅ, så skal jeg gerne komme med min professionelle mning om det - jeg er trods alt klainsmed.. smiley

• #2   1. maj 2008 en ting er at det ulovligt at svejse bærende elementer i stellet, en anden ting er at det er livsfarligt medmindre det gøres mindst lige så godt som originalt.
    under alle omstændigheder skal du kun få det lavet ved en meget dygtig svejser. synsmanden skal på ingen måder informeres om det, så har du nemlig mistet den smiley

men held og lykke med det!

• #3   1. maj 2008 Ikke noget problem at svejse et stel hvad enten det er alu eller stål, jeg tror problemet ligger i at sikre sig mod skævtrækning af stellet, men selvfølgelig kan det lade sig gøre også uden at synsmanden brokker sig eller ewndsige opdager det.
    Hovr kommer du fra i landet????

• #4   1. maj 2008 Helt enig med Lars S...

• #5   1. maj 2008 Er osse helt enig med Lars S

Hvorfor i alverden skulle det skabe problemer ved at svejse. Overholder du de gældende regler for materialet så skulle der ikke være problemer. Hvis man ikke er sikker på at svejsningerne er i orden så får man den da bare fotograferet for revner og lign.

Thomas

• #6   1. maj 2008 kom med et par billeder vi kan se. Jeg er også kleinsmed, og vil også gerne se selve bruddet/omfanget

• #8   1. maj 2008 Jeg vil gerne sige mange tak jeg ville også gerne smide et foto på så i alle ku se men Maskinen står på fyn jeg ved godt det skal være en Proff
    som laver det men sku bare høre om det ku lade sig gøre men jeg prøver at se om jeg kan få et par foto af den jeg er Meget glad for i kommer med jers bud og det er klart man kæmper for at se om den kan Laves
    og jeg Kommer fra Brøndby altså dem med det store Fodbold Hold ;0)
    igen Mange tak til jer alle
    Hilsen Carsten

• #9   1. maj 2008 evt kan du købe en donor cykel i tyskland... og så overføre stel... og evt også andre dele (eller hele cyklen)

• #11   1. maj 2008 nu er et stel også en reserve del... så den kan man også skifte... man skal selvfølgelig oplyse at man skifter stel. og oplyse det nye og gamle stel nr... men derud over burde der ikke være de store problemer... der er helt sikkert nogen der ved mere om det end mig, men den kan i hvert fald løses sådan.

• #13   1. maj 2008 Man kan ikke bruge et stel fra tyskland!!!!!!!!!

• #14   1. maj 2008 mr. orange... hvorfor ikke??

• #15   1. maj 2008 du må ikke tage et stel med andet nummer og bare smide tingene over på så skal der betales afgift

• #16   1. maj 2008 mr orange... ingen snakker om bare at smide tingene over... tror man skal bede om tilladelse om at skifte stel.... men det er også en reservedel ligesom alt andet... og hvorofr betale afgift... det har du jo gjort en gang... for mcen om man så skifter alt det andet bagefter... det er så en anden side af sagen som man nok ikke skal gøre opmærksom på ved efterspørgslen...

• #17   1. maj 2008 Stellet har sit nummer det må man ikke ændre på og det skal man gøre hvis det er et andet brugt stel.. køber man nyt skal man have en tilladelse til at hugge stelnummeret i det.... Man kan ikke overføre et stelnummer uden at betale afgift på det

• #18   1. maj 2008 jonas greve:
    Den tror jeg bare ikke rigtig er gangbar..

Hvis den er, så henter jeg et nyt reservedels stel (+ det løse) med lavt kilometertal når R1'teren har kørt 50.000 km

• #19   1. maj 2008 Tag mig med Robert...... griner det ville sgu være for nemt

• #20   1. maj 2008 må gu da være muligt at importere et stel uen at skulle betale fuld afgift... men som sagt... mente at det var muligt... mener at have læst det herinde en gang

Kommentér på:
Svejse

Annonce