{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha MT-07
  • Cph
    Cph Online Tilmeldt:
    mar 2021

    Følger: 10 Følgere: 24 Emner: 7 Svar: 46
    #1   12. maj Altså lige nu er der:

    2017 26K km og pris 60K
    2017 11.5K km og pris 63K

    Så der er da super alternativer.

    Jeg ville ikke købe en med 50K på tælleren, hvis jeg kan få en af de andre til næsten samme pris og standen er nogenlunde det samme smiley

    Anyway, der er ikke noget problem med 50K andet end, at det er mere end de andre.


  • #2   12. maj Jeg ville ikke være bekymret, det er lige omkring 7k om året, dvs den har været i brug, hvis den ellers har været vedligeholdt (og det vil jeg faktisk regne med for en der bruger sin MC regelmæssigt) så er der ikke noget at være nervøs for.
    De to andre har jo næsten bare stået stille. Den med 11.5k på klokken har kørt under 2k om året - du skal i hvert fald tjekke om den er blevet serviceret eller om vedkommende ikke rigtigt har gidet, da den ikke bliver brugt.

    Alt i alt - se efter stand og service, og skid da hul i de 50k den har kørt - der er rigtigt mange kilometer endnu.


  • #3   12. maj Det jeg ville tænke mere over var at for 30.000 kr mere kan du få en sprit ny med garanti, ingen km på tælleren.

    Sidste år købte jeg en ny dl650, synes de brugte var alt for dyre i forhold til at købe en helt ny.


  • Cph
    Cph Online Tilmeldt:
    mar 2021

    Følger: 10 Følgere: 24 Emner: 7 Svar: 46
    #4   12. maj #3 har en god pointe. Havde helt glemt hvor dårlige brugtpriser er på mt-07. Stof til eftertanke imo smiley


  • #5   12. maj Jeg ved ikke om det er fornuftigt for en som lige har fået mc kørekort og er uden erfaring at købe cyckle til 100.000 smiley

  • #6   13. maj Næ, som førstegangs-mc-kører ville jeg finde noget du har råd til at smide på jorden (også uden en eventuel kasko). Få lidt erfaring og køb så dyrere/større senere.

  • #7   13. maj Mt-07 bruger CP2 motoren. En af de mest driftsikre motor som Yamaha har lavet. Du skal ikke være nervøs for 50000 km. Så mere kigge på sliddelene i stedet for. Kæde, skiver osv. der er også udgifter med det.

  • #8   13. maj #5+6
    Men så snakker vi jo ikke en maskine til 60.000 i mine øjne, men en til 20-25.000.
    Men dine penge, du bestemmer smiley


  • #9   13. maj Jeg så en video af en gut der kørte T7 med samme motor, hans havde rundet 200.000 miles 320.000 km. Der er INGEN grund til at være nervøs for km. Bare cyklen er i god stand og er blevet passet.

  • #10   15. maj Det er ritig ace jeg har en nabo der har en cbr 1000 fra 1998 der har kørt 96000 km og den spinder som en mis det er bare og skifte olie hver år og anden gang skiftet man oliefilter

  • #11   16. maj Det er rigtigt at km standen ikke er et problem.
    Det er prisen til gengæld som #1 siger.
    Men det er jo altid subjektivt hvad brugte mc bør koste.....


Kommentér på:
Yamaha MT-07

Annonce