747 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Levering fra FC-moto.. Levering fra FC-moto..

Hvor lang tid går der cirka? har nu ventet i 2 uger på mine støvler.

Har ikke fået nogen mail eller noget om at de ikke er på lager eller noget.

Order was received 24/04/2008 (23:51)
Viewed 25/04/2008
In process 25/04/2008

så?? nogle der kan hjælpe Skal køre bane d 26 så er ikke så fedt. Skal gerne ha dem lidt inden jo!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Levering fra FC-moto..
  • #1   5. maj 2008 Det er fordi det ikke er på lager. Når du logger ind trykker du My Account - Query order status og når der står Invoiced er det sent, Hvis der står Partially invoiced har de kun sent noget af det og resten kommer senere, som regel gratis fragt...

• #2   5. maj 2008 Hej Tommy.

Det er svært at sige.

Jeg bestilte den 5. marts et par støver, et rygskjold og et par handsker.
    Støvler og rygskjold kom 4 dage efter, men handskerne har jeg ikke modtaget endnu. De er dog afsendt for 14 dage siden, men til en anden Martin - smart...skulle dog gerne få dem fra ham i denne uge.
    Når vareren er afsendt har jeg modtaget en mail om at
    Ihre Bestellung xxxxxxx wurde ausgeliefert.

Mvh Martin

• #3   5. maj 2008 Okay. Der står bare "In process" ved dem.

Er lidt noget ged hvis de ikke er på lager og de ikke skriver det til en... damn noget hø.

Nogle som er en ørn til tysk som evt har lyst til at ringe en enkelt gang til dem for en "lost" sjæl der ik kan tale tysk?

• #4   6. maj 2008 HEjsa

Jeg har oplevet det samme to gange. Varen var ikke på lager, jeg fik inegn besked og der skete først noget da jeg selv ringede derned og "rykkede"

Omvendt har jeg også prøvet at min vare kom to dage, efter jeg havde bestilt..

Ring til dem, de taler også engelsk ( sådan da smiley Hav dit ordre nummer klar, det står i din mail fra dem, så gør det hurtigere.
    Og forklar dem venligt at du står og skal bruge støvlerne hurtigt, hvis de ikke har dem, vil de sikkert sende nogle andre til samme pris.
    (det gjorde de med min hjelm)

Good Luck, jeg håber du når at få støvlerne inden din banedag!

Kommentér på:
Levering fra FC-moto..

Annonce