Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bredere fælg / dæk
  • #1   8. maj 2008 hej Jan
    Jeg har lidt samme problem/opgave spørgsmål, til de der måtte have erfaring, kan man montere et breddere bagdæk (slangeløs) på en original fælg GPZ 500, ja der må jo være nogen der kan hjælpe os
    vh Ib Juhl

• #2   9. maj 2008 Man kan i teorien stoppe et lige så bredt bagdæk man vil på, men det kan gå meget ud over styreegenskaberne...

• #3   9. maj 2008 Min gsxR er standard 170/60 ZR17 dæk... Har netop monteret et 180/55 ZR 17... Jeg synes det ser fedt ud, og der er ikke mærkbare ændringer i styreegenskaberne...

• #4   9. maj 2008 kræver der er plads i bagsvingeren. men, hvis du har en sjat penge. og det skal være nemt, så tjek swingarm.com

• #5   10. maj 2008 hej Jan G

Køb en fælg fra fra en GS 500 , den tager originalt et 130 dæk men kan sagtens tåle 140 - 150 og så er der den ekstra bonus at GS 500 fælgen er 17 tommer og ikke 18 tommer som din 400 , det betyder at du kan montere et tidssvarende dæk med god vedhæftningsevne.

mvh. Teddy L.

• #6   10. maj 2008 det er jo med skivebremse og min er trommel

• #7   10. maj 2008 Hej Jan G

Det er sgu`rigtigt , jeg må have haft et mentalt billdeudfald !

Løsningen må så være at montere skivebremse , men det betyder jo at du sandsynligvis også skal 500-svingarmen med over på 400`eren smiley

Hvem har sagt at det er nemt at style sin mc......

Mvh. Teddy

Kommentér på:
Bredere fælg / dæk

Annonce