{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

Så er man da lidt heldig {{forumTopicSubject}}

Motorcyklist med 150 km/t ind i personbil:

En 25-årig motorcyklist slap mirakuløst fra et sammenstød i høj fart i Skive i går.
Den 25-årige mandlige fører af motorcyklen kørte omkring 150 kilometer i timen ud af Hobrovej, da han ville overhale en venstresvingede bilist ved et kryds ved Hejlskovvej.
Motorcyklisten ramte direkte ind i siden af personbilen, hvorved motorcyklen blev slynget 200 meter væk og siden udbrændte.
Selv blev den 25-årige slynget 100 meter væk, inden han ramte jorden. På trods af den hårde medtur slap motorcyklisten med brud på ryg, arme og ben og er nu indlagt på hospitalet.
I personbilen befandt sig kun føreren, der slap uskadt fra mødet med den fartglade motorcyklist.

Mon ikke han føgler sig lidt heldig


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er man da lidt heldig
Kommentér på:
Så er man da lidt heldig

Annonce