855 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Nøgle mistet ved Nørreport Nøgle mistet ved Nørreport

Hej,

Jeg har enten,

Tabt min nøgle
Fået den stjålet på en café ud af min jakke
Glemt den i tændingen

Da jeg parkede min mc ved Israels Plads (bordfodbold klubben) i dag ca. kl. 16:30.

Jeg hælder mest til jeg glemte den i tændingen da jeg fik et telefon opkald lige da jeg parkerede, så hvis der er nogen der har set den, og taget den med, må I gerne lige give besked.

Den har en brun nøglering i læder, og 3 nøgler i alt.

På forhånd tak. smiley

P.S. LORTE AFTEN!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nøgle mistet ved Nørreport
  • #2   14. maj 2008 Hej Jonas....

Nu du siger det - Uden pis - jeg så en nøgle da jeg kørte hjem fra arbejde ved 19-tiden..... Den lå ude midt i krydset hvor Gothersgade krydses af Øster- og Nørre-Voldgade... Du ved - mellem busserne ved Nørreport og Rosenborg...... Lige midt i lyskrydset...

Held og lykke med søgningen - håber du finder den!

Vh.

Lars

• #3   14. maj 2008 Clement,

Nej I know, men man kunne jo være heldig at en havde set den sidde i tændingen, og taget den med.

Lars P,

Jeg var ikke så langt nede, så det har nok ikke været min, men tak alligevel. smiley

• #4   14. maj 2008 har du kigget rundt på cyklen om nogen har gemt den der?...-ellers spørg i de omkringliggende butikker...-det kan være nogen har lagt dem ind der...-andre er også så venlige at aflevere dem til policen...

• #5   15. maj 2008 Daniel P,

Ja, tjekkede alle steder på cyklen, og rundt om den. Tog en taxa hjem og hentede min ekstra nøgle, og tjekkede også under sædet, for at se om nogen havde smidt den derned, også en nitte.

Snakkede med vagthavende ved Halmtorvet politi, og han havde ikke fået noget ind.

Nu ser jeg om den dukker op, ellers må jeg have skiftet tændingen, nogen der ved hvad det koster?

• #6   15. maj 2008 et bud ville være 1500 for et sæt(det gav jeg for et til min gamle mc) men ved ikke hved ddet koster til din...hvad med de andre låse?...

Kommentér på:
Nøgle mistet ved Nørreport

Annonce