1.097 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Mistet min eneste nøgle til min cbr 600 F4 med startspærre. Mistet min eneste nøgle til min cbr 600 F4 med startspærre.

Hej cbr Forum

Nogen der har været i en lign situtation? Jeg har været en klovn at smide min eneste nøgle væk og nu slår det mig at den jo har startspærre. Kan man bestille en ny ved Honda eller hvad dælen gør man?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mistet min eneste nøgle til min cbr 600 F4 med startspærre.
  • #1   2. nov 2024 Ja du skal nok først og fremmest have fat i en Honda forhandler og videre derfra... Been there done that for 2 år siden, det var så en bil i form af en 12 år gammel Hyundai, men der var ikke andet og gøre. Min mekaniker kunne ikke hjælpe når det kom til startspærre osv osv...

• #2   3. nov 2024 Hvad med at bestille et komplet låsesæt med ECU hjem fra Ebay?
    Så passer det hele sammen igen.
    Jeg gjorde det sådan, da min Zzr 1400 var forsøgt opbrudt og tændingslås var smadret.

• #3   4. nov 2024 Der er servicevirksomheder som har specialiceret sig inden for området, bl.a skulle der være en KBH. Go´vind herfra smiley

• #4   4. nov 2024 Medmindre tændingslåsen er skiftet tidligere, kan en Honda forhandler bestille en ny nøgle ud fra stelnummer.
    Den skal så kodes til startspærre, men det kan de også gøre.

• #5   4. nov 2024 afsted til en honda forhandlet

Kommentér på:
Mistet min eneste nøgle til min cbr 600 F4 med startspærre.

Annonce