864 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Vurdering af min yamaha yzf Vurdering af min yamaha yzf

halløjsa og godaften..

Da jeg snart regner med at skulle have mig en ny crosser så kunne jeg godt tænke mig at høre hvad jeg sådan kan forvente at få for min lidt ældre Yamaha YZ 426F??

Det dejlige dyr er fra 2002 og er i en general meget fin stand.
Moteren er blevet komplet renoveret for omkring 10 timer siden grundet at gearkassen sprang i luften. Så moteren er lukket helt op og blevet tjekker i hoved og røv. Gearkassen er blevet komplet opbygget med nye tandhjul, skiftearme. Den her også fået nyt stempel, pejlstang, pejlstangsleje, plus en masse andre ting.

Vi har også skiftet en masse andre ting sådan rundt på crosseren så mekaninsk er den i tip top stand.

Hvis den virkelig skal laves flot skal den have et nyt skjoldsæt også står den fin igen.

Kender hele historien om crosseren og ved at den ikke har kørt mange timer. Første ejer havde den i 1 år hvor efter den så blev lavet i meget flot stand. Den ejer jeg købte den af kender jeg personligt og han har kun lavet starter på den i den tid han har haft den så mange omgange har den ikke kørt.
Den har aldrig kørt løb så den er fkatisk aldrig rigtigt virkelig blevet tæsket igennem.

Har nogle forskellige dele som følger med til den.

Hvad kan sådan en fætter indbringe har tænkt på omkring en 15000-16000 kr men er det lidt for højt sat eller burde det være muligt at få for den??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vurdering af min yamaha yzf
  • #1   17. maj 2008 Gearkassen på lige netop sådan en yamaha har det med at brække sig engang imellem. Det var hvad jeg fik af vide at basballe cross center der hvor moteren blev lavet. Skiftearmene har det med at blive slidt også brækker de og det var det der skete med min.

• #2   18. maj 2008 henrik, er det ikke det han lige har gjort?

• #3   18. maj 2008 Henrik S

Ja du må da meget undskylde hvis du tager mit lille emne som en slags annonce.
    Skriver hvad jeg ved hvad om cyklen og hvad der er blevet gjort. Vil sådan set bare gerne have af vide hvad jeg kan forlange for cyklen når den skal sælges. Ville sådan set ikke have din mening på om du synes det her er en skjult annonce. Jeg har forstået det sådan at man skal vide lidt fakta om crosseren for at kunne give et bud om hvad den reelt er værd..

Men hvis du ikke har andet at foretage dig ind at sige og svine min tråd til synes jeg faktisk du skulle smutte.

• #4   18. maj 2008 Dette er på ingen måde en skujlt annonce...
    Men det er jo din mening og den skal du have lov til at have...
    Har i mellem tiden også fået en vurdering og ved hvad cyklen er værd nu så tråden er for mit vedkommende lukket.
    Men jeg har et eller andet sted forventet et højere niveau herinde..

Kommentér på:
Vurdering af min yamaha yzf

Annonce