{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
654 visninger | Oprettet:

Theis A
Theis A
Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 5

"Sidemonteret" nummerplade. {{forumTopicSubject}}

Hej MG

Dette vedkommer nok de færreste, men måske kan det interessere nogle hjemmebyggere. Jeg har været igennem en tre år lang sag med en motorcykel, som nu endelig er afsluttet. Det meste af sagsbehandlingen skyldtes, at Motorstyrelsen ikke ville godkende min EU-godkendte nummerpladeholder. Se billede.

Landsskatteretten har nu afgjort, at min sidemonterede nummerplade er lovlig. (Sidemonteret er måske ikke det bedste ord – lad os kalde det centerforskudt.)

Motorstyrelsen er blevet underkendt i Landsskatteretten, og deres påstand om, at en "sidemonteret" nummerplade som min ikke er lovlig, er blevet afvist. Det betyder, at man i Danmark nu godt kan have en nummerplade, der ikke er monteret efter deres retningslinjer fra april 2020. Der er dog nogle andre krav, der skal overholdes, men min nummerplade er ikke ulovlig, som først antaget.

Har du en motorcykel med en centerforskudt nummerplade, der tidligere ikke har været lovlig, kan den meget vel være det nu.

Se mere om min sag her:
Link til afgørelsen på Skat.dk

Mvh
Theis

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning og tilslutning af loftlampe. Lampen er af glas og derfor lidt tung. . 600 kr.
  • Indstil vaskemaskine i vatter 350 kr.
  • Skifte pære på billygte 250 kr.
  • Rengøring af overflader og vægge 1.000 kr.
  • Opsætning af fire gardiner fra Jysk 700 kr.
  • IKEA møbelmontage. Kommode og opbevaringsskab 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Sidemonteret" nummerplade.
Kommentér på:
"Sidemonteret" nummerplade.

Annonce