1.225 visninger
|
Oprettet:
BMW K 1100 RS {{forumTopicSubject}}
Hej Alle...
Har netop købt et eksemplar af ovennævnte model, og ser spændt frem til foråret.
Men mit spørgsmål er: på cyklens venstre side, Ca. 15 cm over gearvælgeren sidder der 2 spoler ( cyl.1-4) (cyl.2-3) og jeg synes de sidder noget " udsat" for vind og vejr.
Kan man lave en alu- dækplade og montere udenpå, eller er det et " No go"
Jeg tænker har det betydning for køling osv.
Har ikke tidligere haft BMW, så håber en med erfaring , kan svare på dette.
På forhånd tak, og god søndag til alle..
Næste weekend 12-13 grader....
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.719
okt 2011
Følger: 4 Følgere: 2 Annoncer: 1 Svar: 396
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 1.377
Du har valgt en rigtig gennemprøvet slider, der fungerer i alt slags vejr. Så bare tryk på knappen og kør
PS. Lige en oplysning, hvis den står på sidestøtteben i længere tid, så vil den ryge lidt de første sekunder efter start, men bare rolig det betyder intet.
feb 2015
Følger: 25 Følgere: 77 MC-er: 4 Emner: 30 Svar: 259
Tænker det fungerer optimalt som det er, så det var mere et udtryk for det visuelle, da jeg synes den er meget " åben" når man ser den fra siden. Det skal jeg nok bare vænne mig til..
#3 Ole, tak for feedback vedr. K modellen, synes også at den udstråler at den kan køre " solen sort"
Kør forsigtigt, foråret kommer i weekenden...
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 659
feb 2015
Følger: 25 Følgere: 77 MC-er: 4 Emner: 30 Svar: 259
Ok, har hørt fra flere sider, at den ryger efter stilstand på sidestøttebenet..
Men hvorfor? Er det motorolie, def løber til den ene side eller hvad er årsagen?
Mvh. Lars
maj 2008
Når vi nu er ved småtingene, så kan du også høre en raslen fra forkæden når den er kold, dette betyder heller ikke noget, hvis lyden holder op efter nogle sekunder, hvis det fortsætter længere,så skal der måske kikkes på kæde og strammer.
Men bare rolig, du har valgt en ægte slider. Polisen har skamkørt dem i mange år og de er blevet voldbrugt under Tour de France som de ultimative pakæsler i bjergene, så lad dig ikke skræmme af små særheder. I øvrigt har de en svag hylen fra motoren når de går, det betyder heller ikke noget, sådan lyder de bare.
maj 2008
Så selvfølgelig kan man finde nye mc er der har mere at byde på, men nu er det jo en ældre mc vi taler om.
BMW K 1100 RS