{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  syg kørsel
  • #1   23. maj 2008 jeg syntes det var fedt! Det gør jeg tit selv når jeg går og keder mig! Så kører jeg ned til den lokale børnehave og kidnapper en unge og kører dødsræs med ham på tanken.... Det er vildt sjovt! Du skulle tage og prøve det i stedet for at spille foraget?

• #2   23. maj 2008 tænk at man elsker sit barn så højt at man udsætter dem fpr så noget...

åbentbart ikk særlig meget hjerne tilstede der....

• #3   23. maj 2008 Sygt ??,, Det ved jeg ikke

Men det virker Megert ubetænksomy/dumdristigt/hoved under armen- agtigt..

hvis vi ser bort fra at det er en lille størrlese på tanken og alt for hurtigt,, så havd kan der ikke ske ved ar køre uden hjelm ?? Bae en flue i øjet ved den hastighed kan være skæbnesvangert bare for ens syn ,,, !!

Forhåbentlig ikke en moden der er ude og lege "daredevil" med sit barn

• #4   23. maj 2008 og han havde selv hjælm på er du sikker på du så rigtigt

• #5   23. maj 2008 at føren evt ikk har hjelm på er lige meget... men at barnet ikk har det... barnet har sikkert ikk selv valgt det.. og går det galt... ja så er der jo bare en børnehave plads ledig!!!

• #6   23. maj 2008 Det kan godt have været mig med passager bagpå ... jeg er ikke særlig stor smiley

• #7   23. maj 2008 Allan
    Ja jeg er sikker. Føreren havde hjelm på men ikke barnet.

• #8   23. maj 2008 HAHAHA- nice one der peter smiley

• #9   23. maj 2008 " Cartman #

"gider sq da ikke sidde og få moralske opstød over dét !!"

Jeg kører ikke med et "barn" på forsædet uden sele,,, MEN jeg kører gerne hurtigt når der i kke er risiciko eller gene for andre,,, !!

Moral ?? Der må være en grænse for galmathiasen uden at kalde det for moralsk opstød ??

• #10   23. maj 2008 jup !!

end of story

• #11   23. maj 2008 Nu på bagsædet ??

Forhold dig til det du selv starter med at skrive, dety er det du får svar på,, ikke en forvridning

Men,,, Damnn der fik du mig "kører for stærkt når du selv "vurderer" det er sikkert, "

Lad være med at spille hellig, og JO det synes jeg du gør..At køre bikes som du og jeg, er styrt set ensbetydende med at hastighedsbegrænsningerne ikke altid 100% bliver overholdt.

Men fra at overskride en hastighedsgrænse når man er alene og til ovennævnte tilfælde ?? Tænk at du gider spille op med MORALE,,

Du er i mine øjne bare en af de ordkværulanter der er herinde !!!

• #12   23. maj 2008 hæ,,,

som du selv skriver "Seriøst !!!! ...klart det ikke er acceptabelt, det er hul i hovedet (kan blive det rent bogstaveligt)."

Og det er jo det, det handler om,,

Nb, troede det var noget med at "ikke kaste med sten når man selv er reagensglasbarn"

:-))

• #13   23. maj 2008 Hehe nu vi er igang... sidst jeg var i Sønderborg og sad nede ved vandet ved slottet kom der en: A) Dværg eller smiley max 10-12-årig fræsende på en ZXR-750 eller hva det nu var?!!!
    Han kunne seriøst knap nok nå med benene til fodhvilerne iog så med armene til styret... det så fandeme sjovt ud, er det en i kender :S
    Jeg ville sku ikke lade min 12årige nævø køre rundt på min cykel... midt igennem byen??
    Hvis det var en "little-person" så undskylder jeg meget; men det så nu stadig sjovt ud smiley

• #17   23. maj 2008 Synes han/hun skulle miste kortet.

Kommentér på:
syg kørsel

Annonce