703 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Ondt i ørene efter at have kørt MC? Ondt i ørene efter at have kørt MC?

Hvad bruger i af hørepropper når i kører MC?

Har set på følgende, da jeg ikke er helt tilfreds med de engangs jeg har nu (-og aldrig får brugt!): (link fjernet) - nogen der har prøvet disse?

Tror hellere jeg må se at bestille nogen ordentlige propper, inden SZR'en tager livet af resterne af min hørelse...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte vaskesøjle fra kælder og installere i badeværelse 800 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.400 kr.
  • Installation af 3 nye kontakter og opsæt af lamper. 3.000 kr.
  • Rengøring ved fraflytning 2.000 kr.
  • Installering af udendørslampe og påsættelse af dæksler på 5 stikkontakter og udskiftning af en ovenlys pærer 2.300 kr.
  • Klipping av hekk 2.138 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ondt i ørene efter at have kørt MC?
  • #1   28. sep 2005 Jeg brurer de der formstøbte høreværn og er meget glad for dem. De tager kun det værste støj i hjelmen så man går ikke glip af lyden fra mcén.

(link fjernet)

• #2   28. sep 2005 Øv Jeppe kom først smiley

• #3   28. sep 2005 Vane(!) tror jeg... Suser det ikke for ens ører efter en tur har man ike kørt stærkt nok:D

• #4   28. sep 2005 Tak Jeppe!
    Det var dog en forfærdelig hjemmeside det firma har - må være eller anden i firmaets fætter som har lavet den "billig billig". Kan overhovedet ikke finde rundt i den.

Hvad måtte du slippe for sådan et par? - og hvor kan man købe dem, ud over Randers?

• #5   28. sep 2005 Uha det går stærkt herinde - men det er jo også helt uden brug af hørelsen smiley

Thanks anyways!

• #6   28. sep 2005 jeg har også fået lavet ørepropper hos www.dotmiljoe.dk men de er desværre ikke særlig gode når jeg får min hjelm på, det er som om den trykker på ørene på en måde at de ikke lukker tæt længere, så mit forslag er, hvis man vil ha lavet formstøbte propper så skal man ha sin hjelm på mens massen størkner, så de for den rigtige form i hjelmen!!
    Mine virket 100% fantastisk hvis je bare har dem på, feks til koncert eller til dracracing eller sådan, men altså ikke når jeg tager hjelmen på, ærgeligt når de har kostet 750 kr og jeg bruger stadig de gule skumpeopper :o/

• #7   28. sep 2005 Jeg har to par, det ene er med sådan et lille håndtag så de er lettere at tage ud, men det dur altså ikke til hjelmen
    så hvis du bestemmer dig for formstøbte så husk det skal være uden !!!!

• #8   28. sep 2005 Bruger de gule fra louis.de og er fint tilfreds med dem.

• #9   29. sep 2005 Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde siden, men jeg bruger nogen propper der hedder Multimax. Det er nogen lavet af skum, du trykker helt sammen, stikker i øret, og så udvider de sig til de lukker helt tæt. Der er en tyk og en tynd ende på dem, altså efter hvor store dine lyttere er.

Du kan selv vælge hvor mange du skal have, og få rabat jo flere du køber, men jeg købte 18stk. for 50,- mener jeg. Og kan sagtens bruges flere gange.

• #10   29. sep 2005 Bruger apotekets gule, de virker helt fint og er nogle af de bedste på markedet.
    Har hørt om flere der ligesom thomas ikke har kunne bruge de formstøbte sammen med hjelm. Men der er jo forskel på hjelme og hoveder...

/
    Jesper

• #11   8. nov 2006 dem fra Dot miljo... formstøbte... det duer bare... og generer ikke.... alle pengene værd... når man godt vil bevare hørelsen...

Efter min mening så er der kun en måde og gøre og det er at få dem i hvergang... faktisk tager de støjen, og der er så en fin boring i dem som gør at man godt kan hører udrykningskøretøjer... så de er faktisk ikke så ringe endda...

mvh Offslow

• #12   8. nov 2006 Til Thomas (malmø)....
    Køb en anden hjelm... med hul til ørerne... det er det der skal til... (medmindre du selvfølgelig har mega elefantører.... driller du kan nok tage det... smiley

Kørte selv med AGV-XR2...

Kommentér på:
Ondt i ørene efter at have kørt MC?

Annonce