Vigepligt igen, men med modsat fortegn Vigepligt igen, men med modsat fortegn
Ja så oplevede jeg i min dytbil en total lam motorcyklist, der kørte uden hensyntagen til den øvrige trafik.
Skulle fra en mindre vej ud på Amagerbrogade på Amager (større vej, men dog kun én vognbane), helt klart mig der havde ubetinget vigepligt.
Da der ca 20 meter fra "min" sidevej er et lyskryds, kan det til tider være svært at komme ud her, hvis ikke den øvrige trafik viser lidt hensyn.
Ved rød for trafikken på Amagerbrogade, sker det der en gang imellem sker, en bil holder pænt tilbage, der er øjenkontakt, et nik og jeg begynder udkørsel - dette blev dog effektivt stoppet, da en MC tilsyneladende mente at en overhaling indenom tæt på cykelstien var helt i sin orden. Han/hun havde set optrinnet da MC'en kørte umiddelbart efter den vogn der holdt tilbage.
Det er sku hensynsløst - to vogne længere tilbage holdt i øvrigt to større MC'ere, der holdt sin plads, hvor irriterende det end måtte have været.
DAMN hvor irriterende.
JLL
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.136
Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
Synd folk ikke tænker sig mere om end det der.
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.137
Sådan en MØGMCIST
jun 2006
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 337
feb 2006
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 107
så en bilist i dag der sku skydes han overhalde en cementlastbil i et højre sving og det var lige ved at gå galt da der kom flere modkørende den eneste grund til at der ik skete noget var fordi cementlastbilen bremsede meget ned ellers havde de to biler kørt frontalt ind i hinanden.
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.300
hov standard svar men skidt vi lader det stå
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 1.035
JLL
Vigepligt igen, men med modsat fortegn