838 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Vigepligt igen, men med modsat fortegn Vigepligt igen, men med modsat fortegn

Ja så oplevede jeg i min dytbil en total lam motorcyklist, der kørte uden hensyntagen til den øvrige trafik.

Skulle fra en mindre vej ud på Amagerbrogade på Amager (større vej, men dog kun én vognbane), helt klart mig der havde ubetinget vigepligt.

Da der ca 20 meter fra "min" sidevej er et lyskryds, kan det til tider være svært at komme ud her, hvis ikke den øvrige trafik viser lidt hensyn.

Ved rød for trafikken på Amagerbrogade, sker det der en gang imellem sker, en bil holder pænt tilbage, der er øjenkontakt, et nik og jeg begynder udkørsel - dette blev dog effektivt stoppet, da en MC tilsyneladende mente at en overhaling indenom tæt på cykelstien var helt i sin orden. Han/hun havde set optrinnet da MC'en kørte umiddelbart efter den vogn der holdt tilbage.

Det er sku hensynsløst - to vogne længere tilbage holdt i øvrigt to større MC'ere, der holdt sin plads, hvor irriterende det end måtte have været.

DAMN hvor irriterende.

JLL

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vigepligt igen, men med modsat fortegn
  • #1   2. jun 2008 Det kan ikke passe..... Det er da altid bilisten der opfører sig dumt, eller er der noget jeg har misforstået??..... Hmmmmm.. Kan det virkelig have sin rigtighed at det fra tid til anden sker, at en motorcyklist opfører sig hensynsløst i tafikken, og måske selv er med til at gøre situationer farlige...... Nææææe DU... Den må du længere ud på landet med...

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #2   2. jun 2008 Der findes mindst lige så mange idioter i vores verden som bilisternes...

Synd folk ikke tænker sig mere om end det der.

• #3   2. jun 2008 hehe sjovt som ingen kommenterer dette indlæg, men så snart det er en billist så smides der med diverse skældsord (også fra mig smiley )

Sådan en MØGMCIST smiley

• #4   2. jun 2008 Ha ha vi kan sikkert læse en anden tråd herinde, hvor en "mcist" sviner en billist til for at stoppe midt i det hele, så han måtte køre indenom for at kunne komme forbi ;o)

• #5   2. jun 2008 der er både idioter på mc og i bil syndes nu man ser flere idioter i bil end på mc (men det kan være at det er fordi der er ca 3 gange så mange biler på vejene).

så en bilist i dag der sku skydes han overhalde en cementlastbil i et højre sving og det var lige ved at gå galt da der kom flere modkørende den eneste grund til at der ik skete noget var fordi cementlastbilen bremsede meget ned ellers havde de to biler kørt frontalt ind i hinanden.

• #6   2. jun 2008 Arhhh endnu en klaphat billitst

hov standard svar men skidt vi lader det stå

• #7   2. jun 2008 Hej Tommy ZX6 ............. God humor ;o).

JLL

Kommentér på:
Vigepligt igen, men med modsat fortegn

Annonce