847 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Erfaring med høreværn Erfaring med høreværn

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med høreværn
  • #1   14. maj Den sides opbygning minder UTROLIGT meget om alle andre scam sider med "fantastiske" produkter.
    Det kan være et lille varmeapperat til stikkontakten der sparer dig 90% på elregningen, eller noget andet gøgl.
    Den der "2 sets 1 for free (Most popular)" er der på alle disse sider.
    Og så skal du undersøge om der kommer moms og gebyr på.

Det nemmeste er bare at købe dem på Temu:
    https://www.temu.com/dk-en/ear-plugs-for-sleeping-made-of-ultra-comfortable-silicone-for-sleeping-swimming-travel---pair-ear-tips-xs--g-601099929017056.html
    (...og så kan du selv tænke over hvor fantastiske og innovative de er når de er gængs solgt på Temu....)
    smiley

Nå ja, og så er der jo prisforskellen mellem den side du fandt og Temu.......

• #2   14. maj Jeg har set dem på mange side, men har ikke hørt fra nogen der har testet dem i DK. Selv tvivler jeg på de er så gode som påstået.
    Dem jeg selv bruger til daglig dæmper rigtig godt. Faktisk for godt, for det er næsten umulig at høre hvad der bliver sagt med hjelm på hovedet. smiley

• #3   14. maj Scam alert.

Hvis folk prøver at sælge en noget, så vil man som hovedregel ikke have det.

Hvis folk prøver at beholde noget, så vil man gerne ha det.

God tommelfingerregel. Holder som regel stik.

• #5   15. maj Få nu lavet nogle formstøbte. Det er det eneste der dur.

• Kenneth G
    Kenneth G Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 1 Svar: 54
    #6   21. maj Jeg er stadig utroligt glade for de gule 3M ear classic. De dæmper fint og kan bruges 3-5 gange, inden de smides ud.
    Og 250 par kan købes for 3-500 kr.

• Kuno V
    Kuno V Tilmeldt:
    mar 2023

Svar: 1
    #7   21. maj jeg bruger dem her
    https://www.loopearplugs.com/products/mclaren?variant=54259319144783

• J M
    J M Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 1 Svar: 48
    #8   21. maj Jeg bruger også 3M fra Biltema:

https://www.biltema.dk/byggeri/sikkerhedsudstyr/horevarn/horepropper-100-par-2000057446

De dæmper 30 dB. Dertil kommer styrthjelmen - den dæmper ca. 10db. Så den samlede dæmpning er ca. 40 dB. Støjen under styrthjelmen er ca. 70dB ved 110dB støj udenfor hjelmen. Den maksimale støj hørelsen tåler kontinuert er ca. 80dB. Det er grænsen for vedvarende støj på arbejdspladsen uden høreværn. Med 40dB beskyttelse, kan lægges 40dB på...

De kan bruges flere gange inden de smides ud - og i kassen er der 100 par. Nok til flere år.

• J M
    J M Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 1 Svar: 48
    #9   24. maj Det er i øvrigt en fordel at ørepropperne dæmper så godt, at støjniveauet er lavt nok til at der også er plads til Bluetooth headset. Normalt er støjniveauet på indersiden af hjelmen ca. 100dB, så en 30 dB dæmpning til 70 dB er meget passende.

Et Bluetooth headset der leverer 110dB vil overdøve støjen og give 80dB lyd, hvilket er under grænsen for skadelig støj. Er støjniveauet 10 dB under Bluetooth headset lydniveauet vil støjen ikke genere lyden fra headsettet.

Ørepropper der kun dæmper 20 dB dæmper måske støjen nok til at ikke give høreskader, men giver ikke nok til at der samtidigt kan bruges Bluetooth headset, og lydstyrken holdes på et behageligt niveau.

Jeg anbefaler derfor 3M's der dæmper 30dB, eller andre som dæmper 27 - 30 dB.

Kommentér på:
Erfaring med høreværn

Annonce