1.023 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Thansen er godt nok sløve... Thansen er godt nok sløve...

Jeg havde bestilt en scorpion potte som efter deres mail til mig skulle være klar til afhentning idag.. suser glad derom og finde ud af de første kan levere om ca 3-4 uger.. tiltrods for den blev bestilt i starten af sidste måned.,,,

Total smart at de først oplyser det nu hvor man står og skal bruge den senest fredag da cyklen skal sælges....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Thansen er godt nok sløve...
  • #1   3. jun 2008 Tja du kunne sgu da have sendt en mail på at det var forsinket, eller ikke var på lager.

• #2   3. jun 2008 der skulle så have stået de og ikke du smiley

• #3   3. jun 2008 Fordi man kan da ikke aflevere noget som lyder som er så tavs at køre på.. V2 skal høres,, hehe

• #4   3. jun 2008 Der må være sket en "svipser" ,- jeg bestilte selv Scorpions potter hos T-hansen D. 15/5 , og jeg hentede dem 30/5 ..

Har du indbetalt dit depositum,? jeg skulle indbetale et depositum inden ordren kunne afsendes, og hvis ikke det er indbetalt, så sker der ikke noget..

• #5   3. jun 2008 Jeg bestilte min i starten af april og var forventet leveret 24. april. Den blev reelt leveret 19. maj.
    Jeg fik dog besked via infolinket, jeg fik på mail, da jeg bestilte potten.

• #6   3. jun 2008 Nu er jeg hverken for eller imod T Hansen men den slags oplever man jo gang på gang med stumper også til biler og alt muligt andet.

Surt men sådan er reglerne

• #7   3. jun 2008 lige med på en lytter her.... overvejet selv en thansen potte da de noget billigere.... så hvad jeres erfaringer med dem? kvalitet og lyd??

• #8   3. jun 2008 altid...

• #9   4. jun 2008 - Lars H
    Samlekvaliteten er middel - det virker i orden, men samlingerne kunne være lavet pænere.
    Jeg har ikke monteret min endnu, men du kan høre forskel på en V-strom med standard og Scorpion her:
    http://www.vstrom.info/Movies/dl650_stock.wav

http://www.vstrom.info/Movies/dl650_scorpion.wav

• #10   5. jun 2008 Så fik jeg monteret min Scorpion-potte fra THansen. I kan se et par billeder under min V-Strøm.
    Det var ikke svært, men tidskrævende. Mellemrøret skal saves over og det tager lidt tid med en nedstryger og så skal det nye mellemstykke til passes, så varmeskjoldet kan sættes på igen. Alle dele medfølger inklusiv vildledning til montering, der er endda et samlestykke med, hvis man vil have den originale på igen - jeg skal dog bestemt ikke. Lyden er bare så meget bedre end standardpotter.
    Montering er dog forskellig til model. De fleste er det meget enkelt, men på V-Strømmen er det ekstra besværlig, da potte og mellemrør går ud i et.

• #11   17. jun 2008 Thansen kan ikke levere scorpion til tiden!!...
    Jeg er rasende på Thansen!!, jeg bestilte min Scorpionudst. d. 24/5-08... da jeg her spørger ind til leveringsdatoen får jeg af vide at den er hjemme inden for 14 dage... fint!, tænker jeg - det kan jeg godt vente på..
    Da de 14 dage er gået tager jeg til Thansen for at høre om de har modtaget min udstødning....., her får jeg at vide at der går en uge mere, men deres hovedkontor at den ihvertfald ville være på lager senest d.14/6-08... Nå ok tænker jeg, nu bliver jeg så nødt til at vente en uge mere...., ugen gik og jeg kontakter Thansen igen , spørger ind til min udstødning..., Ekspedienten slår den op på sin skærm og fortæller mig at den forventes på lager d. 16/6-08...... hmm... nå ok - det er kun to dage mere tænker jeg, selvom jeg her tvivler kraftigt på at det nu ka passe...
    Den store dag oprinder og det bliver så d 16/6-08 hvor jeg tar hen til Thansen for at hente min udstødning..... men det skulle vise sig at min værste tvivl om Thansen blev bekræftet.... ekspedienten slår den op i systemet og kan se at den skulle ha været kommet i dag, men at de ikke har fået den endnu..Grrrr!!!, nu bliver jeg sur på dem og ber ham om at undersøge sagen og give mig et svar jeg kan bruge til noget..., han ringer et par gange med sin telefon til deres hovedkontor, - jeg hører ikke noget til denne samtale, men da han er færdig med sin samtale fortæller han at det er hurtigere og nemmere hvis jeg selv kontakter deres hovdekontor......, jeg får nummeret af ham og ringer promte til dem..., efter 15 min. venten i telefonen bliver det så min tur.., jeg spørger ind til min bestilling...., og bliver sat endnu 5 min. på deres ventemusik, nu får jeg så af vide at det måske et et problem med min order.... den er slet ikke afsendt fra producenten til deres lager endnu.... meeeen... han er ikke helt sikker på at det er sådan det hænger sammen, derfor fortæller han mig at jeg bliver ringet op i morgen omkring kl. 09.00 med et svar på hvad der er gået galt og hvornår jeg kan forvente min udstødning..... Ja hurra!!, dagen efter ringer jeg selv til Thansen kl 11.00 og spørger hvorfor de ikke har kontaktet mig??, ekspedienten kender ikke lige sagens sammenhæng, men kan godt se at jeg har talt med dem dagen forinden..., nu beder jeg ham om at finde et svar til mig hurtigst muligt...., han bliver lige nødt til at kontakte en anden afd. siger han... jeg ryger på ventemusik igen.... nu vender ekspedienten tilbage og fortæller mig at jeg vil blive ringet op senere på dagen....., Jeg fortæller ham at hvis der går mere end 2 dage fra nu af før jeg har den udstødning, så kan de bare droppe det.... jeg får af vide at det skal jeg nok regne med at der gør.....

Nu sidder njeg sø og skriver det her indlæg og kl. har passeret 15.23d. 17/6-08 og jeg har selvfølgelig ikk hørt en dyt fra Thansen...
    Jeg må jo bare ta derned i morgen og få mit depositum retur og bestille min udstødning hos en Mc-forhandler der kan levere varen....´.

Glem alt om service hos Thansen hvis det bare går en smule galt er de kun sig selv nærmest og ikk kunden....

Kommentér på:
Thansen er godt nok sløve...

Annonce