{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

Thansen {{forumTopicSubject}}

Nu får jeg sikkert trådt en hel masse over støvlerne, men alt det med udstyr og dele fra thansen er da ved at gå amok.

Burde vi mc'ister ikk være en gruppe folk der står inde for et ordentligt produkt og ikk nødvendigvis køber det billigste skrammel?

Det kan godt være det er mig der tar fejl, jeg er bare bange for når de begynder at handle med alle dele til mc'er. Hvis man en dag køber en brugt mc der er samlet af dele fra thansen, jeg tør slet ikk tænke på det!

Når men det var så min mening.
Glæder mig til at høre jeres.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thansen
  • #1   31. mar 2006 Min mening: Jo tak. Kunne ikke have sagt det meget bedre selv...


  • #2   31. mar 2006 tue...vil sådan set give dig ret... dog har jeg købt mit sidste mc batteri hos t-svansen og det virker indtil videre ubeklageligt..... men "vigtige dele" som fx bremseklodser kunne jeg ALDRIG finde på at købe hos dem

  • #3   31. mar 2006 eller køge mc center for den sags skyld : )

  • #4   31. mar 2006 huha jeg får det helt dårligt... har set en test bare på nogle olie filter.. den var ikke god... man kunne lige så godt kører uden... der kommer aldrig Thansen stumper i noget jeg har... ikke en gang et anlæg har prøvet det pis..

  • #5   31. mar 2006 Jeg er helt enig med dig... der er jo mange folk der hellere vil spare 500kr end købe noget af en ordenlig kvalitet...

    Jeg kunne ikke finde på at købe nogle stumper hvor jeg ikke ved hvordan kvaliteten er...

    Morten...


  • #6   31. mar 2006 Jeg er glad for at hører så mange folk der er enige med mig, så hurtigt!

  • #7   31. mar 2006 Har købt en mc jakke ved thansen. Og jov - det var sgu en fejl!!!! Er slet IKKE tilfreds med den!!
    Købte også en bilradio ved dem for 1 års tid siden. Den duede i hele 4 dage - SKRAMMEL rent ud sagt!!!

    Men hva, man bliver jo klogere med tiden.... Så nej, kunne absolut IKKE finde på at købe noget til mc'en ude ved Thansen...

    Kort og godt - man får hvad man betaler for...:-(

    Volle


  • #8   31. mar 2006 ja pris og kvalitet hænger ofte godt sammen... Bare ik hos Køge MC hahaha

    MEn lad være med at tro at alle forhandlere bruger fx kvalitets filtrer osv. der er sågar nogn der i endgang skifter dem til service :-S


  • #9   1. apr 2006 Det kommer vel også an på behov. Her tænker jeg især på tøj. Såfremt man kører <1200 km per sæson, er det måske ikke nødvendigt at fare ud og købe en Arlen Ness heldragt i Kænguruskind. Her er T-Svansens billige tøj ok, og vil muligvis også holde et par sæsoner eller tre, og så kan man da bare købe et nyt sæt. Der går jo 4 sæt billigt mc-tøj på et dyrt sæt. Således har man 12 sæsoner i forholdsvis nyt tøj.

    Og som Moto Rico nævner, så er der mange tilfælde, hvor man propper de samme emner i to forskellige æsker hvor den eneste forskel ud over æskens farve og tekst er pris og navn.

    Mvh,

    Allan


Kommentér på:
Thansen

Annonce