{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

Fordele: sv 650 vs. gs 500 e {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Er der ikk nogen der kan komme med nogle gode argumenter for at jeg skal have en sv 650 i stedet for en gs 500e. Det er de helt nye modeller vi snakker om. Jeg må godt låne penge til en ny gs 500 (hvilket jeg self syntes er åndsvagt) af min far, men ikke en sv 650. Kan i ikk lige hjælpe mig lidt med nogle argumenter så jeg kan få ham overtalt?

Tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fordele: sv 650 vs. gs 500 e
  • #1   6. jun 2008 Et godt argument ville være at en SV 650 kan du køre på flere år , en GS 500 gider du kun køre på en sæson hvis du har bare lidt race i kroppen

  • #2   6. jun 2008 en sv650 har du længere end en gs 500 og den har større gensalgsværdi .

    skal du prikke lidt til hans faderfigur så bremser en sv650 også bedre .


  • #3   6. jun 2008 sv 650 ...nyere design...god begynder cykel med sikre køre egenskaber ...og nr 1 ..abs bremser

    gs 500 ..gammel dags konstruktion og ingen abs ..dårligere køre egenskaber end sv....en cykel du blir træt af / vokser fra og derfor taber penge på når den alligevel næste år skal skiftes til en større cykel.
    værdi tab...de eneste der vil have den er dem er køre lærere som ikke vil give noget for en brugt cykel


  • #4   6. jun 2008 keep it comming smiley

    Det er guld hehe


  • #5   6. jun 2008 hvad med at en sv lyder vildt godt når den får noget gas samt ser godt ud når du hiver den rundt i svingene

  • #6   6. jun 2008 En gs'er bliver du helt sikkert hurtigt træt af..
    Desuden er en sv'er en helt anden motorkonstruktion som jeg slet ikke er i tvivl om er meget mere holdbar.
    En s'ver har desuden meget bedre køreegenskaber og dermed er den mere sikker at køre på.

    plus hvis du vil købe en helt ny kan du være helt sikker på at en gs'er mister mest i værdi!



  • #8   6. jun 2008 Kan jeg bruge noget med at jeg i forvejen har en gs'er?? Det er det jeg syntes er mest åndsvagt af det hele :S

  • #9   6. jun 2008 Don T har en god pointe....tror din far vil kunne forstå at alle motor cykler kan skade hans søn så hvorfor ikke sørge for han kører på den cykel som har de bedste køre egenskaber og bedste bremser

  • #10   6. jun 2008 Hvis du allerede har en gs'er er der jo ingen grund til at smide pengene efter en ny af samme slags. Du har fået noget rutine på en cykel der er rigtig god til nynybegynder= helt ny på 2 hjul

    Det næste trin er en sv'er der er en bedre maskine, bedre motor, nyere design og så har du den nok mere end et enkelt år.

    Det er det samme når du lærer at cykle på trædecykel: Du starter på den trehjulede, så får du støttehjul på, derefter ryger de af og til sidst får du fat i racercyklen. Man skal lære at kravle før man kan gå og derefter løbe smiley


  • #12   6. jun 2008 Don T ja, men vil ha den nu smiley hæhæ.. Kan godt se pointen.

  • #13   6. jun 2008 Ja du bliver sq ikke bedre kørene ved at købe en ny GS , den du har nu er da godt nok en af de flotteste GS 500 jeg har set

  • #14   6. jun 2008 Har det ikke også lidt at sige at der er væsentlig nyere motorteknologi så du måske i sidste ende også får en maskine i en SV der er langt mindre service på ? Indsprøjtning i forhold til karburator er da også værd at ta med. Der er rigtig mange gode grunde til at vælge en SV. Hvad med en bandit ellers ? Også en god maskine til pengene.

    BC


  • #15   6. jun 2008 så da iøvrigt din GS på linien idag og den lyder da af mere end den er ;o)

    bc


  • #16   6. jun 2008 Junior: takker

    Brian ja har jeg også sagt. Ja den lyder vild, men det er kun i potten den er det smiley kan følge med i svingene men også det eneste må man sige. Ja så dig godt, jeg kørte lige da du kom næsten?

    Efter et par timers forhandling blev det til han vil låne mig 30.000 kr, og det var kun hvis jeg købte en ny maskine. Så lidt fik jeg ud af det smiley tak gutter og gutinder for hjælpen.


Kommentér på:
Fordele: sv 650 vs. gs 500 e

Annonce