Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne plantesten ud til fortorv. 2.200 kr.
  • Sætte basic gardinstang op fra IKEA og sætte en lampe op på børneværelse 1.000 kr.
  • Spejlophængning 700 kr.
  • Reparation udskiftning af hoveddørs lås, da den binder 1.280 kr.
  • Skift af karburator og service på havetraktor uden klippebord 1.650 kr.
  • Hækkeklipning 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hilsen
  • #1   9. okt 2005 He he...det lyder festligt
    Måske man skulle flytte til det mørke jylland smiley
    ....Har faktisk familie i Ikast/Herning...

• #2   9. okt 2005 AAAarrrrrrrgghhhh....

Claus sagde godt nok noget om en fest... Nu har jeg lige snakket med ham og det lyder da til i giver den max gaz...

Vil gerne have været med, men sådan ville min ellers søde, venlige, forstående, til tider bestemmende, modpart af en kæreste ikke have det skulle går ;-(

Glæder mig til at se billeder... så kan jeg jo tænke mig til hvor fedt det ville have været at være med...

/Jan

/Jan

• #3   9. okt 2005 /Jan

smiley

/Jan

• #4   9. okt 2005 Kan jeg sagde til kæresten hmm nej jeg vil ikke have dig med LOOL ;o) og så til fest og ja vi diskuterede lidt dit styrt.. hvilket ben du havde problemer med hahaha.. i skulle havde være her der ;o)

Jimmy du skulle havde været kommet ;o) det var da sjovt.. jag hevade truet med at samle cyklen til idag for at lave en lille brænder og hva skete der jow jow det skete en lille brænder efter lidt diskuteren med Ronni ;o) larme larme og ild hahaa

vi er samlet..en 10 stykker fra galleriet, nøøøj puha, hvis man tænker på jeg drikker ikke så er de andre godt nok ved at være der LOOOL

det må vi gøre til en tradition.. næste år må vi lave et eller andet for all dem som har lyst ;o)

Jan kan du så komme afsted... kæresten tager du med eller tager med hehe

• #5   9. okt 2005 Ha ha ha, Madviq du var sku da vist blevet lidt snaldret da du skrev sidste indlæg... Godt initiativ til sådan en fest, giv lige lyd næste gang ;-)...

• #6   9. okt 2005 max party uartig... hehe lækker dag... flotte bikes der var samlet og som altid hyggelige og veloplagte mc-ister...

Tak for det knægte! - vi vender frygtelig tilbage næste år...

mvh Offslow

• #7   9. okt 2005 har lige set billeder der fra... fuck det var sjovt.... hehe Madvig med nogle ninja billeder.... hehe

• #8   9. okt 2005 Klaus det ninja billede der må jeg lige have når jeg kommer hjem hehe
    jeg er nok også den eneste som er frisk hernede idag..

og Klaus du kan umulig være frisk LOOOL for dælen knægt du var STIV hi hi

• #9   9. okt 2005 Ja, man skulle nok have blevet der noget længere, men hva. Det er nok ikke sidste gang der bliver arrangeret noget....

• #10   9. okt 2005 hehe... sad lige og tænkte det samme Michael ! smiley
    Og Madvig, hva er en fest uden en ordentlig brænder ?! Ja jeg spør' bare... hehehe

• #11   9. okt 2005 Ja tak sikke en fest, av mit hoved idag. Men spas det var det sgu, glæder mig til julefrokosten. Og der slipper du ikke Mathilde, du skal også hælde noget i hovedet.
    Tror mine naboer rystede lidt på hovedet, da der lige pludselig røg en gixxer i begrænseren i det stille villakvater.....:-))
    Tak til jer der var her, det må vi gøre igen inden længe.
    Hurra for snaps,Fishermens og Gajol

• #12   10. okt 2005 hej jeg vil da også lige sige tak for en god fest jeg var nu glad for jeg ikke drak så meget.jeg kunne kuske det hele da jeg vågnede søndag eller jeg kan ihvertfald ikke komme i tanke om noget jeg skulle have glemt.

jeg glæder mig allerrede til julefrokosten og til snapsen

mvh
    jeppe

Kommentér på:
hilsen

Annonce