3.579 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Gratis teltpladser i Europa? Gratis teltpladser i Europa?

Hej
Damen og jeg skal på tur sydpå her i juli.
Aner ikke hvor, det kommer an på vejrudsigten, men håbe på at vejret er godt i alperne. Måske i området hvor schweiz, frankrig, italien ligger op til hinanden.

Men jeg tænkte om nogen ved om der findes gratis teltpladser rundt om i europa som vi har her i dk??
Noget i retning af denne måske: http://friluftskort.dk/

Vi tænkte, at der er jo ikke nødvendigt at overnatte på campingpladser hver aften!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gratis teltpladser i Europa?
  • #1   15. jun 2008 Af sikkerheds grunde ville jeg nok vælge camping... og ikke ligge med røven bar alene med damen på en tilfældig p plads eller skov vej... folk er blevet mere syge i hoved de sidste par år.... øv at det skal være sådan, men tror du skal tænke dig godt om , hvor du lægger dig til at sove

my 5 cenct

• #2   15. jun 2008 hvorfor ikke bare droppe teltet ? Brug kro overnatninger istedet det er altid muligt at få en overnatning til mellem 15-30 euro pr person med morgenmad. Så slipper du også for telt og sove poser.

• #3   15. jun 2008 Jeg holder med jepper, lad os bare sige at jeg har afprøvet hvordan det kan gå galt og det var ikke særligt spændende.

Campingplads eller kro.

Kommentér på:
Gratis teltpladser i Europa?

Annonce