Så blev potten monteret :-) Så blev potten monteret :-)
Havde egentlig overvejet om jeg skulle betale en mekaniker for det, men er glad for jeg ikke gjorde det, det tog nemlig ikke særlig lang tid, selvom jeg aldrig har prøvet det før
Skal nok få taget nogle billeder, men da jeg har en sort Bandit, så kan i faktisk se resultatet på deres hjemmeside, det er den samme model jeg har på :
http://www.bos-exhausts.com/cat/0740512-duits.html
Men jeg har lige nogle spørgsmål til dem som har prøvet at montere en udstødning :
Da den var monteret, og vi prøvede at starte den, så kom der vand ud der hvor spændebåndet er på mellemrøret, altså der hvor mellemrøret er sat på det lille rør fra selve mc'en, vi satte så spændebåndet lidt anderledes på, og så stoppede det efter et lille stykke tid... men er det normalt at der kom noget vand ud, eller er det bare kondens???
Da vi startede den første gang, var der hvid røg, som så gik væk efter et lille stykke tid, det er jo vel bare kondens, men der sprøjtede også lidt vand ud af selve potten da jeg gav lidt gas, har det noget at sige???
Det er sikkert dumme spørgsmål, men har som sagt aldrig prøvet at skifte sådan en før
Regnede med at db killeren skulle ud, men da vi startede for maskinen og hørte lyden med db killeren i, så droppede jeg det... hold op den har den fedeste og ondeste dybe lyd... tør slet ikke gætte på hvordan den lyder uden db killeren
maj 2005
Følgere: 9 MC-er: 8 Emner: 1 Svar: 294
Kan du mærke nogen forskel?
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
at den sprjter det ud ved gasgivning er helt normalt . der er jo en hel del tryk på udstødningsgassen . tænk ikke mere på det .
alt lyder som om du har fået det klaret til UG.
og fed potte btw . meeeen ud med den killer der . den kan lyde ENDNU bedre end nu :-).
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.374
Jeg er nu også meget tilfreds med resultatet, og det giver sgu lidt rygrad selv at gøre tingene
Chris : Den lyder allerede nu helt vild, og det er med db killer i, så tror sgu det bliver for højt uden.... Men okay, man kan jo altid sætte den i igen
Hmmm, jeg smider lige på et tidspunkt en video ind med den, både med og uden db killer, så kan i jo lige bedømme hvad der lyder bedst... men tror nu at den bliver i
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
okt 2004
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 4 Emner: 64 Svar: 987
nov 2006
Følger: 50 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.374
Energy : Motoren spinner som en mis, men ved ikke med gasrespons da vejret er for dårligt til at køre i, men glæder mig
Men når jeg lige giver den lidt gas, er det som om den er meget vildere end den originale, og nu tænker jeg ikke på lyden
Så blev potten monteret :-)