819 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Så blev potten monteret :-) Så blev potten monteret :-)

Havde egentlig overvejet om jeg skulle betale en mekaniker for det, men er glad for jeg ikke gjorde det, det tog nemlig ikke særlig lang tid, selvom jeg aldrig har prøvet det før smiley

Skal nok få taget nogle billeder, men da jeg har en sort Bandit, så kan i faktisk se resultatet på deres hjemmeside, det er den samme model jeg har på :

http://www.bos-exhausts.com/cat/0740512-duits.html

Men jeg har lige nogle spørgsmål til dem som har prøvet at montere en udstødning :

Da den var monteret, og vi prøvede at starte den, så kom der vand ud der hvor spændebåndet er på mellemrøret, altså der hvor mellemrøret er sat på det lille rør fra selve mc'en, vi satte så spændebåndet lidt anderledes på, og så stoppede det efter et lille stykke tid... men er det normalt at der kom noget vand ud, eller er det bare kondens???

Da vi startede den første gang, var der hvid røg, som så gik væk efter et lille stykke tid, det er jo vel bare kondens, men der sprøjtede også lidt vand ud af selve potten da jeg gav lidt gas, har det noget at sige???

Det er sikkert dumme spørgsmål, men har som sagt aldrig prøvet at skifte sådan en før smiley

Regnede med at db killeren skulle ud, men da vi startede for maskinen og hørte lyden med db killeren i, så droppede jeg det... hold op den har den fedeste og ondeste dybe lyd... tør slet ikke gætte på hvordan den lyder uden db killeren smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så blev potten monteret :-)
Kommentér på:
Så blev potten monteret :-)

Annonce