513 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Kawasaki ZX6R - fra 2000 Kawasaki ZX6R - fra 2000
Jeg vil bare lige hører om der skulle være noget ved denne cykel man skal være speciel opmærksom på - når man skal ud og prøvekører den med køb for øje....
Er det en god og stabil maskine eller skulle lige netop denne årgang have nogle svagheder???
Håber på svar fra folk som enten har eller har haft en sådan cykel - da jeg indenfor få dage skal "afprøve" den..
På forhånd tak for hjælpen....
0 synes godt om
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 98
Min har rundet over 40000 km og der har aldrig været noget - men har hørt man skal være lidt obs på gearkassen... uden at jeg ved om det passer.
Men er rigtig glad for min en fin lille cykel..
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.718
Jeg har hørt om en enkelt af de der ninja'er der gik til i motoren, men den var også voldtunet, boret op og det hele...
Ellers er det da en fornuftig racer, der har ry for at have et godt mellemregister og laver god topeffekt.
mvh Offslow
dec 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 659
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 358
På forskærmen sidder der et par plastik"ringe" som holder bremseslangerne. De skal sidde godt fast, hvis de sidder løst eller er hoppet helt ud, er det pga hårde landinger efter baghjulskørsel...
Ellers har jeg ikke noget at bemærke, det er en fin mc. Jeg har kun disse erfaringer efter meget hård kørsel og nybegynder-wheelies....
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.748
Men som hverdagscykel... bob bob..
Kawasaki ZX6R - fra 2000