403 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Bilister Bilister

Hey Guys, Nyder i Solen....? Det gjorde jeg imorges, stille og MC roligt på vej ind på jobbet. Frd. sund -> Kbh, MEN så sker det. en sindsyg stodder i en Lupo ovehalede ved dobbelt spærreflade for derefter ved halvvejs gennemført overhaling "bare" trak ind igen.....der var jeg, og på min anden side en lastbil....2 pinde ned og fuld hane....ja, men denne stodder, bestemte sig for at fylde begge vognbaner, og sluttede af med at hugge bremserne foran mig.....det fik mig til at "forsvinde" i en fart Out of harms way, hvad kan man gøre ???? Vi må jo ikke slå dem. kan man melde sådan en stodder ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gravearbejde rende der er 15 cm bred og 30m lang 40cm dyb. 3.000 kr.
  • Tapere væg samt tilbud på maling af hele stuen 1.000 kr.
  • Beskæring / klipning af hæk kirsebær laurbær 3.800 kr.
  • Ukrudt og flyt jord og ny græs 5.000 kr.
  • Udskiftning af wc 8.500 kr.
  • Diverse indflytningsopgaver 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilister
  • #3   13. okt 2005 jaa du kan melde ham men det kræver jo du har hans nummerplade eller sådan noget smiley

• #4   13. okt 2005 Rune:

Ja, men alligevel bliver det jo påstand mod påstand.. Medmindre der er vidner, som også kender til nummerpladen, tidspunkt osv osv osv.. Tror ik det er så meget at gøre, hvis man ikke ligefrem har en kamera plantet på tanken konstant

• #5   13. okt 2005 Det er svært at gøre noget når de kommer imod een...Men jeg har af erfaring fundet ud af at hvis man fanger dem i næste kryds,og planter en hånd hårdt i taget eller på siden ruden i den side de sidder.Samtidig med man ligsom råber sin sin menning ind i hovedet på dem,er det som om de måske fatter at det de gjorde,kunne ha kostet menneskeliv....Og samtidig får man også selv luft.

• #6   14. okt 2005 Søren P har fat i noget der.. smiley

Kommentér på:
Bilister

Annonce