Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frankies Mc- jeres erfarringer??
  • #1   19. jun 2008 Mine erfaringer er lidt forskellige..
    Sidst jeg hva der oppe for at købe mit rygskjold, hva til deres åbent hus, hvor alle var flinke etc.
    Andre gange synes jeg de virker meget arrogante, men ved ik det måske bare er mig.. smiley

• #2   19. jun 2008 Byttede dernede sidste forår. Leveringen af den "nye" blev udsat mange gange da de ikke havde tid til at klargøre den, eller fordi de satte den bagerst hele tiden da de havde fået byttecykel og penge.
    Jeg fik så til gengæld et nyt bagdæk og et lille eftersyn med oven i handlen da jeg endelig kunne hente den, som undskyldning.
    Alt i alt synes jeg det er et rart sted og kunne godt finde på at handle der igen, dog uden forudbetaling smiley

• #3   19. jun 2008 Jeg har lidt den samme holdning som Rapo, men hensyn på service... Prøv at skriv til lille lise, Han har en lidt anden holdning..

• #4   19. jun 2008 Jeg stod derude en lørdag om ventede i næsten en halv time på betjening ( der var max 2 andre kunder i butikken end mig) Men måske 10 gange gik ejeren bare rundt i butikken og forbi mig, uden at henvende sig til mig eller spørge om de kunne hjælpe. Også selvom at man stod og virkede meget interesseret skete der intet. Da jeg endelig fik betjening af en anden ekspedient, havde vedkommen dårlig nok tid til at høre på mig og var ikke det mindste interesseret i at jeg måtte prøvekøre en brugt honda 600 ccm. Fik nærmest bare stukket hans visitkort i hånden og blev bedt om at henvende mig en anden dag og kunne mærke på ham at han ikke gad at snakke mere med mig. Tror samtalen alt i alt varede max 5 min. så var han smuttet igen. Og ja jeg er 26 år så måske de ikke vil lade mig prøvekøre og finde på undskyldninger som at den mangler strøm til at starte. Men så er det ihvertfald ikke mig de sælge bike til. Står og skal købe kværn inden længe og vil da lige finde ud af hvad der er mig, og det kan jeg jo kun ved at prøve lidt forskelligt. Så jeg synes sq virkelig de er arrogante derude.

Derimod kan jeg varmt anbefale Rydbergs mc. der var ikke slinger overhovedet. fik med det samme lov at prøvekøre en spritny ninja og en næsten ny R6`er . Det er service der holder. Man kan jo heller ikke sige om man vil købe en kværn før end man har prøvet den!

Men rart at høre jeg ikke er den eneste der synes at de er møg arrogante ved Frankies!

Ps. Hvem er lille lise???

• #5   19. jun 2008 lille lise er ham her.....

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=34267

og han har vidst kan man sige en ikke så fin holdning til dem deroppe:)

jeg personligt har hørt mange ting om dem, nok mest negative:/ men har aldrig købt noget deroppe har bare prøvet deres cykler, og synes betjeningen var fin må jeg indrømme, men fik også et visit kort i hånden og kunne godt se de havde travlt, og skulle egentlig heller ikke noget, så ingen skade der.....

• #6   19. jun 2008 Jeg har købt min mc der..
    De har altid nok at se til, så det kan godt virke lidt stressende..

• #8   19. jun 2008 Ok. det hjælper nok hvis man kommer på en bike selv. Kan se at der er delte meninger med havde også regnet med det!

• #9   19. jun 2008 Jeg fik også rig med prøveturer og de er flinke og gode til at rådgive...

• #10   19. jun 2008 Jeg kender "ingen" her i byen, der bryder sig om Frankies MC...

Prøv "Harry Motor" her i byen - altid fremragende service i butikken og på værkstedet smiley

• #12   19. jun 2008 Tjah har kun købt stumper for et par år siden, og der var der fin service han blev efter lukketid en lørdag, så jeg kunne komme og hente det.

• #13   19. jun 2008 Det virker sgu også noget flabet at nægte prøveture til en 26 årig. Ville sgu selv finde det særdeles useriøst og ikke sætte mine fødder der igen.

Det er jo for fanden det de har demo cykler til!!

• #14   19. jun 2008 Ja vil man ha go!! betjening og hygge skal man sq tage op til Henrik (Rydberg smiley )
    Han/de forstår sq at behandle deres kunder godt (Y) <--Thumbs up smiley smiley

• #15   19. jun 2008 jeps, rydberg, det er helt 100 % service....

Kommentér på:
Frankies Mc- jeres erfarringer??

Annonce