{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Læder/tekstil - hvad er bedst?
  • #1   26. jul Ingen tvivl om læder er det bedste. Men mange mener korte bukser og t-shirt er rigeligt til beskyttelse. Og selvfølgelig også uden handsker. smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.729
    #2   26. jul Ja helt sikkert - krydret med en hjelm der ikke er spændt fast, og sneakers.

• #3   27. jul Jeg bliver helt dårlig når jeg ser en komme kørende uden tøj på.
    Bare at forstille sig et mikro styrt, 4 meter hen af asfalten med bare ben.
    Av av.

• #4   27. jul Er ikke selv atgatt typen, i dress for the occasion.
    Men der ska ikke herske tvivl om fakta. Læder er bare bedre.
    Da jeg var barn kiggede folk skævt til jeg tog cykelhjelm på og gik ud i stormvejret. Men pendler gerne iført pilothjelm, gedeskindshandsker, klipklapper shorts og tanktop. Så gir jeg den bare gas hvor der er plads og holder en sikkerhedsmargin ift risici.
    Man kan aldrig helgardere sig.
    Det bedste våben man har er hjernen. Brug den aktivt, tilpas dig til forholdene og tag det fulde ansvar for alt hvad du foretager dig, inkl dine interaktioner med variabler (omverden). Så har man de bedste odds for maksimalt udbytte for minimal pris. Rettidig omhu. For every task there's a perfect tool.

• C N
    C N Tilmeldt:
    apr 2024

Svar: 5
    #6   30. jul Hej alle, selv om der er delte meninger om læder og textil, kan man idag få textil som virker lige så godt som læder, men styrter du, skal textil jakken ofte udskiftes, hvorimod læder kun har en mindre skramme.. Textil jakker i ex. klasse 3, koster også en del, men du får vand og vindtæt hvis du vil have det, hvorimod læder ikke er vandtæt. Samtidig er læder varmt om sommeren!. Jeg har selv både textil og læder... Jeg så godt videon på youtube, og det ser ikke ud som om der er rygbeskytter i textil tøjet, og spørgsmålet er også, om det er billigt eller dyrt textil han bruger.. ?

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.729
    #7   30. jul #6 - Det er ikke væsentligt om det er dyrt eller billigt - det er sammensætningen af materialer man skal kigge på.

Der er ret mange informationer at holde styr på, så du har nok misset noget af det, men konklusionen er at læder er langt overlegent i forhold til tekstil, når man snakker slidstyrke. Han tester flere kombinationer af tekstil.... smiley

• #8   5. sep Læder om sommeren og jeg kan også sagtens finde på at nappe en tur i shorts og t shirt hvis der er hedebølge og ellers varmt tekstil når det er koldt, jeg tænker ikke så meget over hvad der sker hvis jeg vælter, det lyder som en sindssyg holdning men er dog efterhånden 52 år gammel og lever i bedste velgående stadigvæk smiley

Kommentér på:
Læder/tekstil - hvad er bedst?

Annonce