1.101 visninger
|
Oprettet:
Gode grunde til at lave wheelies.. ( {{forumTopicSubject}}
Gode grunde til hvorfor du skal lære at lave wheelies
Sex. Des større en wheelie des flere tøser score du.
Penge. Ved at køre på kun et hjul halvere du dine dækudgifter.
Berømmelse. Du får den fulde opmærksomhed fra små børn, tøser og wannabies
Tilfredsstillelse. Tilfredsstillelsen ved at lave en wheelie forbi en kø biler og se dem blinke og haste håndtegn i sidespejlet.
Ego. Alle vil syntes du er for sej.
Sex. Hvis du er for grim til at score på wheelies kan du trøste dig med at det er bedre end sex.
Martin
aug 2005
Følger: 47 Følgere: 44 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 3.481
okt 2005
Følger: 10 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 29
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.576
maj 2008
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 234
maj 2006
Følger: 27 Følgere: 26 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 155
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 64 Svar: 601
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.125
Gode grunde til at lave wheelies.. (