{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

Motorcykel mekaniker ? {{forumTopicSubject}}

Davs Mcgalleri.
jeg sidder meget inde på scootergalleri og har skruet knallert de mange år jeg nu kan huske (:
elsker at rode med motorere og bygge knallertere op.

Jeg overvejer at gå i lærer som mc mekaniker.
Og så gå vidre med HD cyklere .

Nogle der kan fortælle lidt om det uddannelsen evt nogle der har taget den ?
Det gode -
og det lidt dårlige ..

Tusind tak .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorcykel mekaniker ?
  • #1   26. jun 2008 Der er vel egentlig ikke noget dårligt ved en uddannelse som mc mekaniker, men prøv at finde en læreplads, det er f....ng svært, for ikke at sige umuligt.
    Der er så få Harley forhandlere i Dk, så der får du ikke en plads, men en Harley kan man sgu også lære at reparere med en plovnøgle og en skruetrækker, der er jo ingen teknik i sådan en..........................

• #2   26. jun 2008 Hey Chris, jeg er udlært knallertmekaniker og nyudlært motorcykelmekaniker. Motorcykeluddannelsen har bare været en rimelig kort videreudd. så det var lige til smiley Det tog mig under et år at videruddanne mig fordi jeg havde været igennem alt det andet shit i forvejen. Så mit råd er som Mike siger, find en læreplads eller ta to fluer med 1 smæk smiley altså først knallertmekanikeruddannelsen, derefter, videreuddanne dig som mc-mek. Men husk det men lærepladsen smiley De er svære at finde smiley

• #3   27. jun 2008 Du skal være villig til og flytte til den anden ende af landet hvis du vil have bare en minimal chance for en læreplads og så bare tag hvad du kan få, ikk noget med du helst vil være HD mekker, for så skal du ikke regne med en læreplads og så er det et stort plus hvis du i forvejen har mckort.. smiley

Jeg har selv været super heldig og nok få en af landets bedste lærepladser i landet, har den bedste mester jeg kunne tænke mig.. smiley

• #4   14. nov 2012 Fand du en læreplads eller hvordan ?? smiley .. Er selv MC mekanikker, og ved en del om sagen smiley

Kommentér på:
Motorcykel mekaniker ?

Annonce