{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.061 visninger | Oprettet:

1 my fra en due i fjæset !! {{forumTopicSubject}}

vi har været en gruppe på ca 10 stykker der har været ude at køre en god lang tur idag (18 til ca 21,30) . jeg nåede 2 gange på turen at blive overset af bilister som bare lukker øjnene og køre ud fra sideveje eller lign .
kort før jeg er hjemme prøver en due så at torpedere mig . den snitter lige hjelmen (dukker mig og drejer hovedet så hurtigt jeg kan reagere) fuck et chok !!! .

er der nogen af jer der har prøvet at klippe en fugl med hjelmen nogensinde . jeg kunne forstille mig det giver noget af et ryk med omkring 100 kmt .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1 my fra en due i fjæset !!
  • #1   27. jun 2008 Aldrig med hjelmen.. Men er blevet ramt på armen med 140... Det gjorde av nok. Da fuglen blev slynget ned på mit ben bagefter..

Men du har da været pænt heldig alligevel må man sige Chris!

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.717
    #2   27. jun 2008 Jeg har nakket en af de hvide kantpæle med højre skulder i et sving med 160...

Deeeeejligt for os selvpinere at opleve den slags - det er det der gør det værd at køre MC.. smiley

• #3   27. jun 2008 efter 2 biler der prøver at nakke dig (føler man sku) og en kamikaze-due af værste skuffe så føler jeg mig heldig over at være kommet hel hjem .
    det var næsten som om der var trukket et lod med mit navn på idag !!.

• #4   27. jun 2008 grand D.
    nemlig . men i begge tilfælde var der tale om dicideret manglende hjerneaktivitet. i det ene tilfælde er det en mobiltalende kvinde der bare suser frem fra en skovvej (det er hun nok vant til går godt) . det andet tilfælde er er gammel mand der er så stivnakket at han nærmest kun kan se ned . han opdager iøvrigt aldrig at han kørte over en hovedvej er jeg sikker på . er glad for at jeg altid har en finger på bremsen og ALTID trykker lidt på den når jeg kan se biler nærme sig fra siden .

• #5   27. jun 2008 det er da ikke så længe siden at der var en der smed sin cykel på motorvejen ved DTC vejle fordi vedkommende var blevet ramt af en fugl smiley

vi må simpelthen være usynlige både overfor fugle og billister! de eneste der kan få øje på os er fodgængere der til gengæld kan finde på at stille sig ud på vejen for at få os til at køre med færre omdrejninger...

• #6   27. jun 2008 Har "nakket" en and med skulderen, brystet og det nederste af hjelmen med 130-140 Km/t, hvorefterden røg ned mellem tanken, benene og maven og sprællede... Fik vippet den hurtig væk i ren refleks..hehe, var fuldstændig blå dagen efter !!! Fuck sådan en lammer har jeg aldrig fået før !!!

• #7   27. jun 2008 Ha ha Per smiley

• #8   27. jun 2008 Kørte lige en tur her til aften efter jeg kom hjem fra arbejde ved 2230 tiden, kørte ud af byen(ud af prangevej) Hvor jeg så næsten havde kørt ind i sådan et vejarbejde haløjsa som der nogen som havde stillet midt overvejen.... Nåede da heldigvis at bremse i tide..... Skal sige det var sådan en træbjælke ting med de der store plastik kegler som jeg var ved at køre ind i..... Steg af mcen og fjernede det !!! For satan, hvis jeg havde ramt det så havde jeg nok kysset astfalten......

Sikkert nogle stive studenter som var på vej i byen...... smiley

• #9   27. jun 2008 Der var sku en kæmpe falk eller sådan noget lignende der lige mente den skulle starte op og tværs over vejen i dag foran mig, nåede kun lige og dukke mig og svinge lidt uden om ellers havde jeg sku taget den med overkroppen og så var jeg sku nok røget rundt, der er sku alligevel nogen kg i sådan en kæmpe fulg..

Heldigt heldig..

• #10   27. jun 2008 Har nakket en lille fugl af en art for et par så siden med hjelmen. Trode sq der har en der smed med sten efter mig. Til jeg fik holdt ind til siden og tog hjelmen af og ville rende efter nogle drenge der stod lidt der fra. Kom så til at se hjelmen og fant så ud af at det var en fugl.
    Men kender godt det med at blive overset Præsi. Det kære en C3 rundt i Vejle men en MEGET stor bule i taget idag efter en damen ikke ville se sig for når hun skifted vognbane. Selv om jeg havde hornet i bund blev hun ved med at trække ud. Først efter slaget i taget fatted hun det. Hun ville heller ikke snakke med mig bag efter da der blev rødt. Ringed selv til Polisen for ikke at få en sag på nakken. De sage hun bare kunne lære at se dig for når hun skifter vognbane, og det ville de fortælle hende hvis hun ringer. Total iorden af dem må jeg sige. Havde jeg ikke troet om dem. Men han være jeg ramte en af deres gode dage.

• #11   27. jun 2008 Chris>>>>>>>>>>
    For god ordens skyld.... Den Kemikaze-due.... Havde den pandebånd eller andre særlige kendetegn som gør den genkendelig, hvis vi andre støder på den ?????
    Det kunne jho også være en terror-due eller Jihad-duer som de hedder i østen ( Specielt trænede duer der udfører selvmordsmissioner) Og dem skal man eddermanme passe på. De er alle af albinotypen, hvide med røde øjne..... Uhyggelige du....

• #13   27. jun 2008 1 af mine venner havde lige fået kortet og havde en af mine andre venner bagpå da de klippede en due frontalt med hjelmen med 120. han sagde at slaget var så kraftigt på hjelmen at hans hovede fløj tilbage så han klaskede hjelmen sammen med ham bagpå så de begge var ved at falde af.

• #14   27. jun 2008 - Har ramt en gråspurv med 170km/t, ind på venstre fod - foden blev da lidt øm, ved det ;-/

- Det var også synd for gråspurven - den var én ud af en flok der legede på en forårsdag - og dykkede så lige flot som en jetjager - og der kom jeg så - uheldigvis ;-/

• #15   27. jun 2008 1. gang var en gråspurv, den tog toppen af kåbeglasset inden den ramte hjelmen, ingen personskade, meget svineri. 2. gang var en due der lettede fra vejkanten, nåede lige at se en skygge ud af øjenkrogen, dukkede og drejede hovedet væk, alligevel tog den hjelmen... Det sang i hele kraniet lidt efter, men ingen skader og næsten nul svineri.

• #17   27. jun 2008 Chris, så må du gøre som ham her:
    http://i141.photobucket.com/albums/r46/Motorbiker_photos/NewsPics/oldNewsPics/Cat2.jpg
    Han var også frygtelig irrerteret over det.
    T

• #18   27. jun 2008 Hmm.Lad os få jagttiden igen i august og september,der jo overdrevet mange duer i øjeblikket.

• #19   27. jun 2008 den danske måde at jage på

udstyr. 500 ccm mc eller mere. okay panser, fed hjelm.. og en fart af 100km/t..

så kan vi jage alt

• #20   27. jun 2008 fik for nogle år siden nakket en solsort med 250. Hjelmen blev rykket i stykker og der var blod og indvolde overalt. Måtte lige sunde mig lidt det gav sgu en ordentlig ryk i hjelmen havde ondt i næsen en hel uge efter.

• rud o
    rud o Tilmeldt:
    dec 2005

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 94
    #21   27. jun 2008 Jeg tog en due rent med hjelmen sidste år. Jeg havde lige overhalet min lillebror der var i bil. Kørte vel en 140 stykker, da 4 duer lettede fra vejkanten foran mig. Den ene kunne jeg følge hele vejen til det sagde "småkage". Jeg har aldrig oplevet en lyd magen til, og jeg var glad for at det var en ordendtlig hjelm- AGV TiTech-, men alligevel. Brorskabet spurgte bagefter hvad det var der eksploderede, der havde været en sky af fjer efter mig. Efterfølgende var hjelmen indsmurt i bvadr og en masse støv. Ved det at jeg kunne se den hele vejen var jeg forberedt, men det gav alligevel et ordentlig ryk i nakken, ellers kunne det sagtens være endt galt.

• #22   27. jun 2008 En mindre fugl valge at begå selvmord på køleren af min F´er. Jeg har også myrdet en mindre fugl med hjelmen her forleden og det gav et ordentligt skrald; men var nu ikke så slemt og i tirsdags på vej hjem efter jeg havde vasket cyklen sidder der gudhjælpemig en musvåge og æder et pindsvin MIDT på vejen. Jeg kommer med ca. 100, bremser ned og så letter kræet fandeme... med pindsvinet hængende. Gudskelov vælger fuglen at slippe sit bytte så pindsvin passerer mig på højre side og musvæge på venstre side, ellers havde jeg siddet med død musvåge samt pindsvin i skødet... ad! smiley

• #23   27. jun 2008 Glæd dig over det ikke var den her piphans du mødte: smiley
    http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article22945.ece

• #24   27. jun 2008 En videnskabsmand regnede på den slags for et par år siden, og der læste jeg at en fyr spurgte ham hvad der ville ske hvis man ramte en måge med 200 - han skrev at hjelmen ville flive flået af- med hovedet indeni....

Nogen der ved om det passer.... nå ikke... smiley

• #25   27. jun 2008 Dan [KaPoW] V:
    Det passer, det skete for mig igår, dog med 250 smiley

• #26   27. jun 2008 Forleden blev jeg ramt af en eller anden pik-spurv på kinden med 90 km/t. Og jeg kører kun med pilothjelm. Fuck, det gjorde nas! Så kan mænd altså godt græde!

• #27   27. jun 2008 Jeg har klippet en måge med overkroppen med 120kmt, der skete dog ikke så meget, jeg fik et slag og mågen fløj videre.

• #28   27. jun 2008 Okay Marc - så har beviset for at det altså er rigtigt, og ikke kun en beregnet påstand! smiley

Patty - nu er jeg ikke ornitolog..... men jeg har aldrig set en pikspurv....? Den må være sjælden! smiley

• #29   27. jun 2008 Har taget en skovskade med 130 km/t.
    Havde lige lukket hjelmen, da jeg kørte ind i et skovoråde, med massere af insekter, og SMAK! lige midt på visiret.
    Der skete ikke noget særligt, ud over at jeg fik et chock.

• #30   27. jun 2008 Har prøvet at nedlægge diverse gennem mine mange år som motorcykelist, ræv, fasan måge, due, gråspurve, hare, kat og et enkelt rådyr hvilket ikke kan anbefales. due og fasan skal man da heldivis sjældent være bøddel for det klarer slaget men andre må man ind i mellem til at slå ned med det forhånden værende en hjelm for eks.

• #31   27. jun 2008 Lars - nu kører du jo også på en "jagtfalk" smiley

Deer hunter :-)))

Kommentér på:
1 my fra en due i fjæset !!

Annonce