Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motorcykel kørekort og klip?
  • #1   3. jul 2008 Du skal kun op til en af tingene.

• #3   3. jul 2008 Er der ikke også noget med, at de to klip du har bliver nulstillet, når du tager kørekort til en anden kategori???

• Freak1 F
    Freak1 F Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #4   3. jul 2008 Allan Det havde jeg også overvejet at de måske gjorde da man jo har taget en ny teori/køre prøve man kan jo håbe.

Men det lyder da godt at man kun skal op i en af tingene.

Hvordan virker de klip så har man 3 klip på hver eller 3 til sammen?

• #5   3. jul 2008 3 tilsammen

• #6   3. jul 2008 De blir ikke ophævet, eftersom det er en anden kategori med hensyn til prøver.

Og laver du et klip på MC har du 3 - og en ommer

• #8   3. jul 2008 arr Pia L, hvis du kører over 105 på en landevej får du et klip, og 65 i byen.. Det kan man sku hurtigt komme til, uden at man behøves at være en kamikazepilot der kun tænker på sig selv.. smiley

• #9   3. jul 2008 overvejer osse at aflevere mit, med det klip jeg har

• Freak1 F
    Freak1 F Tilmeldt:
    jul 2008

#10   3. jul 2008 Grauballemanden Michael Det vil sige at det 3 klip tæller. Så bliver det taget på MC er det ny MC køreprøve og i bil er det så bil kørekort?

Pia L Mon ikke du har prøvet at køre en smule for stærkt engang i mellem? Der skal altså ikke ret meget til med de gælende regler og de stiller jo ikke deres kamerae op på steder hvor forholdene ikke er til at køre lidt stærkere for så tjener de jo ingen penge.

• #11   3. jul 2008 Jeg mener bare du skal lægge en prøve i en af kategorierne, men det er jeg ikke sikker på, det kan din kørelære bedre svare på.

jeg ved bare de ikke bliver nulstillet, og at du har kun 3 klip ialt uanset kategori.

• #12   3. jul 2008 De klip du har, gælder deres levetid. Får du et klip til uafhængigt af kategori, så falder hammeren!

Mister du kørekortet kommer du op til fornyet køreprøve i en kategori, og du bestemmer ikke selv hvilken! Efter bestået køreprøve får du så alle dine kategorier igen.

• Freak1 F
    Freak1 F Tilmeldt:
    jul 2008

#13   3. jul 2008 Knud (Vestegnen) J

Jeg takker også sådan jeg havde regnet med at det var. var bare nervøs for at man skal op i det hele igen.

• #14   3. jul 2008 Ellers vent til du har fået taget det sidste klip, så tag kørekort til mc i stedet for ny køreprøve, så får du automatisk det hele igen.

• #15   3. jul 2008 Alexander :-), hvor er det store trick i det

• Freak1 F
    Freak1 F Tilmeldt:
    jul 2008

#16   3. jul 2008 Alexander S Er du sikker på det?

• #17   3. jul 2008 nr 3 klip

1 det vil koste en bøde af en slags
    2 du har ikke fået frataget / frakendt kortet, men skal til orienterende prøve
    3 du skal til prøve i både bil og MC efterfølgende i det tilfælde du opgiver dit kort, som er den eneste måde at få nulstillet.

om det så stadig er husket ved jeg ikke

Det er dog det mest tåbelige råd jeg har set længe

• #18   3. jul 2008 Den teori skal du længere ud på landet med Alexander S.
    Tror du selv på, det ville have nogen som helst pædagogisk effekt, hvis man kunne lave det nummer ??

• Freak1 F
    Freak1 F Tilmeldt:
    jul 2008

#19   3. jul 2008 Anders [Fun And] (Roskilde) M

I en 70 km zone og kørte jeg 93 på en lige vej uden for byen. Du skal ik komme og sige mig du aldrig har prøvet at køre 23 km mere end der står på skiltene nogen sinde? måske du bare har være mere heldig ikke at blive taget når du køre lidt mere end du må? Jeg køre 55-60.000 km om året og ja engang i mellem køre jeg hurtigere end der står på skiltene? Det kan selvfølgelig også være du er den første jeg har "mødt" der aldrig har overskredet en fartgrænse.

• #20   3. jul 2008 Altså hvis man får taget kørekortet kan man jo tage kørekort til et "nyt" transportmiddel, når man så får kortet til dette for man automatisk sit gamle tilbage. Bl.a. vores ejendomsmægler har gjort det (som eks.)

Kommentér på:
motorcykel kørekort og klip?

Annonce