{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af lifan 250 til hverdagstransport
  • #1   8. jul 2008 Hmm.. kender nu en del mc jeg hellere ville ha i prisklassen du kigger på. For 7-10k kan du sagtens finde en cb250 eller gsx250es der absolut er en bedre mc end en lifan.

    BC


  • #2   8. jul 2008 NEJ!!!

  • #3   8. jul 2008 nej nej nej, og atter nej. Her stopper festen altså.

    Køb en Kawa Ninja 250, eller brugt CBR-125.
    Eller de mc'ere, som de andre nævner.

    Du får simpelthen ikke lov til at købe en Lifan, så enkelt er det.


  • #5   8. jul 2008 Og hvis du stadigvæk skulle overveje det. Så endnu engang: Lad nu være med det. Det er synd for dig selv, og for os som skal trøste dig, den dag lor**t falder fra hinanden.

    Og hvis du skulle være i tvil så ring til Tommy Rønn fra DBA. Han har haft testet dem, og vil med glæde fortælle dig, hvilken omgang skrot det er smiley


    Og NEJ, du skal ikke tænke mere på den.


  • MC-musen S
    MC-musen S Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 27 Svar: 91
    #6   9. jul 2008 læs MC-tourings langtidstest af netop lifan 250. kan ikke lige huske hvad nummer blad det er, men kan godt kigge efter når jeg kommer hjem. Efter den omgang læsning ja så tro jeg ikke du er i tvivl om at sådan en hest skal man ikke købe.

  • #7   9. jul 2008 Prøv at spørge i kinøjserklubben. Der er sikkert nogle som gerne vil dele deres erfaringer...

    Men MZ er nok det bedste alternativ i den prisklasse. De er bare ikke til at slå ihjel.


  • #8   9. jul 2008 Det er sikkert gået op for dig, at dette ikke er det rette sted at spørge efter kinacykler.

    Tag fat i Kinojserklubben.dk Der er formentlig nogen, der reelt har erfaringer - bl.a. dawdy regal raptor, får faktisk skyld for at være aldeles glimrende smiley

    Nu kunne jeg godt have en mistanke om, at kinacyklerne er ret ens, men de markedsføres i forskellige brands:-)


  • #9   9. jul 2008 Knud: Og på forhånd kan jeg fortælle at deres erfaringer er; at skidtet falder fra hinanden.

  • christian p
    christian p Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 16
    #10   9. jul 2008 mange tak for alle svar drenge... lyder til jeg lige skal kigge lidt mere efter en gammel mz, honda suzuki eller noget i den retning..

    takker...


Kommentér på:
Køb af lifan 250 til hverdagstransport

Annonce