Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forskel på herre og dame dragt
  • #1   11. jul 2008 der er 2 buler i damedragten smiley

• #2   11. jul 2008 flemming H

ja men kan hvor meget forskel er der på dem ?

• #3   11. jul 2008 Som regel er der f.eks. plads til lidt barm i en damedragt, ligesom buksefacon er rettet lidt mere mod de feminine former. Kender dog ikke Held på dette område. Prøv den, synes du den sidder perfect så køb den.

JLL

• #4   11. jul 2008 JL L

tak men har meget langt til narmeste forhandler så ville høre eom der er nogle der har noget erfaring.:=

• #5   11. jul 2008 Æh prøv forestille dig figuren på en dame ....... og så en mand er det ikke himmelvid forskel på formerne?

Sådan er det også med mc tøj, jakken er syet med smal talje og bredere hofter og bukser ligeså.

I en mande læderdragt er der plads til sjoveren og kron juvelerne ... i en dame dragt er der plads til fødedygtige hofter samt et par gode junger.

Som de sir' i Randers ... Sårn' er det bar' !

• #6   11. jul 2008 Nix.. det er alstå ikke heeeelt rigtigt. Kører selv med en "herre" dragt fra Hein Gericke (gandske udemærket mærke iøvrigt) og den har hverken plads til extra barm eller fødedygtige hofter.. alligevel passer den mig rigtig godt!! Måske hvis de kære designere fandt ud af, at vi kvinder også kommer i størrelser der hedder 185 cm. høj og 80 kg. med stor barm og normale hofter, så ville selv jeg kunne købe en damedrag .. indtil da hedder det herre dragter til mig, og det eneste jeg er lidt ked af, er at jeg bliver ENORMT bred over skuldrene.. resten er ok!!

• #7   11. jul 2008 Christina (Odense NV) J

mange tak vil jeg nok godt kunne bruge til noget smiley

• #8   12. jul 2008 Nu er der jo nok også flere damer der har lidt herre figur end omvendt så den omvendte logik holder altså ikke her.

• #9   12. jul 2008 Dame dragter er lavet af kamel skind.. Og herre dragter er lavet af kænguruskind.. Så der er plads til pungen.. smart ikke..?

Kommentér på:
forskel på herre og dame dragt

Annonce