737 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

VFR km ??? VFR km ???

Har idag været ude og kigge på en VFR 750F.
Sælger kunne ikke oplyse mig km antal. Det er en 91'er og den står til 64800 kr. Km tæller står på godt 29000. (Ved godt det nok ikke kan passe til den pris )
Den står ok flot lakken, da den er nymalet, men kan jeg på en eller anden måde få et hint om hvad den har gået ?

Kan en evt komp. test sige noget om km antal. Ved godt man ikke kan sige om den har gået 60 eller 70000. Men jeg kunne da godt tæke mig at vide om den f.eks. har gået 70 eller 130000, hvilket jeg vil sige måske nok er i overkanten.

Mvh Johnny S. Grenå.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VFR km ???
  • #1   30. jul 2004 Du bliver nok nød til at danne dig et helheds indtryk. Jeg ved der bliver fusket en del med import-maskiner der har tjent som udlejningscykler. Men ta' et kig på skiver og andre slid-dele. Ved 29000 tror jeg ikke at en sådan maskine har fået nye bremseskiver. Få evt fat i en værkstedsbog og kontroller grænse målene.

Har desværre ikke så meget erfaring med brugte maskiner men håber du kan bruge det til noget???

mvh

Rasser

• #2   30. jul 2004 det kan nu godt ske at den kun har gået 29000km.. jeg havde selv en VFR 750 der var 11år gammel, og kun havde gået 38000km..
    men prøv at spørg inde på www.vfr.dk

Ronni

• #3   30. jul 2004 Hej Johnny
    Jeg tror nu nok at 29.000 km kan passe. Er det en import cykel? og hvor er den i givet fald fra?

• #4   31. jul 2004 Efter forhandler er det ikke en import maskine.
    Der er kommet nye skiver og klodser for og bag. Den bliver leveret nysynet i mit navn. Der er 1 mdr. 50% garanti.

Cyklen har jeg set, men jeg har desværre ikke prøvet den, da jeg ikke har mc kørekort før om 3 uger ;o(

Da sælger startede cyklen, kunne den rykkes igang med det samme uden chokker, og kunne holde sig i meget lav tomgang uden hjælp i kold tilstand, og der tror jeg ikke den ville have ku hvis motoren var meget slidt, og havde lav compresion. Der var ikke røg at se da den startede, så jeg tror også paraplyer er i orden. Sælger kunne garantere at stellet ikke var skadet.

Men men men, hvis nu jeg skal komme ud for det værste sku ske og motoren er noget bras, og spiringer i lluften. Hva koster det så sådan ca. at få lagt en anden i ????

>Johnny S.

• #5   31. jul 2004 Hej Johnny
    Først vil jeg lige sige, at jeg ikke ejer eller har haft en VFR, men jeg har hørt rigtig meget godt om den, fra flere bekendte. Jeg surfer en del rundt på en V4-hjemmeside, og der læste jeg for nyligt om VFR som havde gået over 320.000 km. Det eneste ejeren havde gjort ved cyklen, var at skifte normale sliddele osv. Jeg ved godt at langt de fleste cykler ikke går så langt, men min pointe er, at en VFR er virkelig en prøvet og godt sammensat cykel, som jeg kun har hørt godt om! Hvis du synes cyklen går og kører godt, så kan det vel ikke gå helt galt!?!
    Nå, det var bare lige lidt tanker fra mig smiley
    Held og lykke med under alle omstændigheder.
    Mvh
    Martin

• #6   31. jul 2004 Hej Jonny

Er den fra Brdr Jensen i Hosens??

Mvh HHR

• #7   31. jul 2004 Det er den nemlig ;o) Er det en cykel du kender noget til ??

• #8   31. jul 2004 UUUHHHH
    Prøv at kigge i forummet, der er et gammelt emne om netop det firma!

Mvh
    Martin

• #9   31. jul 2004 Faldt lige over denne artikel da jeg lige hurtigt søgte om firmaet i horsens....

(link fjernet)

• #10   31. jul 2004 Hej Johnny mfl.
    På deres hjemmeside står der et spørgsmålstegn (?) ved km. Alene det samt at det er fra den forhandler ville afholde mig fra at handle der.
    Prøv at finde noget andet? Skal det være en RC 36ér?

• #11   31. jul 2004 Hej grunde til jeg spurte var at jeg var der da du kiggede på den, og din tekst lød som den samtale mellem dig og sælgeren.

Nej jeg kender ikke til lige den cykel, men firmaet, min svoger har købt hos dem en gang og gør det ikke igen.

Skal du handle tøj osv er de gode at handle med, men købe ged hos dem er som at spille i lotterriet, den skal være billig, stå i org stand og køre perfekt, samt brug din sunde fornuft.

Den måde de handler deres cykler på, er at de køber alle de brugte cykler hos en forhandler i Italien eller andet land, lort samt godt, så de ved faktisk heller ikke om den er god eller dårlig før kunden kommer tilbage og brokker sig og de siger, ja hvad skal vi gøre ved det??

Køb privat til fornuftig pris, eller giv lidt mere og få en bedre garanti, eller hent en selv i tyskland.

MVH HHR

• #12   1. aug 2004 Efter at have læst artiklen om Brdr.Jensen, må jeg sige jeg synes det er utroligt de kan drive en forretning, når de snyder sådan.

• #13   9. aug 2004 Hej med jer alle.

Takker for alle indlægene. Jeg har besluttet mig for at lade lortet blive stående hos Brdn. Jensen. Jeg tør SQ ikke handle med de fuskere, det kommer der nok ikke andet end ærgelse og ophidselse ud af, og det er jo ikke meningen med at køre mc vel ?? ;o).

Kigger videre. Hej med jer, og fortsat go sommer !

Mvh Johnny S.

• #14   9. sep 2004 Hej alle.

Nu har jeg fået købt min absolut drømmekværn !!!! Nemlig en Honda VFR 750F fra 91. (Billedet)

Jeg vil sige tak for alle de gode råd i er kommet med, som bl.a. har hjulpet mig til at finde den HELT rigtige til den rigtige pris.

Tak for hjælpen !!!!!

Mvh Johnny S.

Kommentér på:
VFR km ???

Annonce