{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Handsker med varme
  • #1   13. nov Jeg foretrækker helt klart varmehåndtag. Opvarmede handsker kræver vel batterier eller kabler for tilslutning. Det er ikke særlig praktisk.
    Varmehåndtagene virker altid og de kan også justeres efter varmebehov.

• Morten C
    Morten C Tilmeldt:
    jan 2025

Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 65
    #2   13. nov Har varme hånstag på min XT350. og de hjælper men ikke perfekt. fingerspidserne bliver kolde. der skal el handsker til

• #3   16. nov Jeg har varmehåndtag og testede for lidt tid siden handsker med varme i. Mener det var af mærket Magma. Det er rart med varmehåndtag men det system jeg har (købt hos Louis) er ikke tilstrækkeligt i f.eks. koldt og vådt vejr.
    De hansker jeg prøvede var derimod det varmeste overhovedet. Og nu har jeg måske ikke håndværker hænder (hud) men jeg kunne slet ikke klare den varmeste indstilling.
    Der sad et batteri I de handsker jeg prøvede men de kunne også sluttes til batteriet. Jeg synes det fungerede fint men selvfølgelig holder de jo ikke evigt på batteri alene.
    Ellers så vil jeg gætte på at de håndskærme man kan få og som ofte sidder på enduro og lign cykler, spiller en stor rolle ifht at få genopvarmet kolde hænder. Sidstnævnte med varme håndtag er sikkert en effektiv løsning også men jeg har ikke disse skærme på min mc.

• Morten C
    Morten C Tilmeldt:
    jan 2025

#4   17. nov Har haft "thermo vindposer" på styret. Men upraktisk og klodset. Men det forhindrer også kolde fingre. smiley
    eksempel: https://www.ebay.com/itm/375166238721

• #5   17. nov Sådanne har jeg også kørt med. De er super effektive. Jeg kørte daglig 13 km til arbejde gennem 5 vintre uanset vejret.
    Og så havde jeg med velcro monteret noget blødt skind hele vejen rundt om hjelmen og som så gik ned under jakkens krave. Så var der lukket af for kulde hele vejen rundt.

• Morten C
    Morten C Tilmeldt:
    jan 2025

#6   17. nov #5.
    Ja brugte også disse "halsmuffedisse" for at holde kulden ude. smiley
    https://ny-form.com/products/neck-warmer-bv-uni8

• #7   17. nov Den du linker til er sikkert også rigtig god. Min var så fastgjort udvendig på hjelmen. Hjelmen var en pilothjelm.

• #8   17. nov #6
    Enig. Sådan én er betydelig bedre til at holde kulden ude end et halstørklæde.

Kommentér på:
Handsker med varme

Annonce