3.121 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Morten !
Morten !
Emner: 4 Svar: 63

Handsker med varme Handsker med varme

Nogle der har erfaringer med handsker med varme ??

Tænker umiddelbart dem med batteri er bedst, da ledning ikke kommer i vejen div steder, omvendt er jeg i tvivl om der er power nok i dem..

Håndtag med varme dur ikke, da jeg vil have varmen på over siden af hånden smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Handsker med varme
  • #1   18. jan 2015 Håndtag med varme..

Det er korrekt at de varmmer nedefra, man at det ikke skulle være nok må efter min mening opfattes som en fordom! sorry

• #2   18. jan 2015 Jeg har brugt en del batteri opvarmede handsker.
    Min erfaring siger at de holder meget dårligt, varmetråden er tynd og knækker nemt.

De giver dog en god varme når de virker.

• #3   18. jan 2015 Jeg har varme håndtag på fra Oxford. jeg synes de er rigtig fede og synes ikke at jeg problemer med varmen kommer rundt i hele handsken. 20 min på 100% på en rigtig kold dag, hvor man skal på motorvej, så bliver det sgu så varmt, at du dårlig kan holde ud, at holde på dine håndtag... det bliver sgu næsten for varmt. så jeg kan varmt anbefale at få det sat på. det er også dejligt på en kølig forårs/sommeraften smiley

• #4   18. jan 2015 Oxford varmehåndtag har jeg på skide dejligt og hot

• #5   18. jan 2015 Købte de billigste jeg kunne finde på Ebay, til cirka 100,- det er den bedste investering jeg har gjort til mine motorcykler. Har haft dem på min Transalp i 1½ år og omkring 10.000km virker perfekt smiley

• #6   18. jan 2015 Ordentlige handsker og varme i håndtag så behøver man ikke mere

Det var ihvertfald nok på snescooter i 20-30 minusgrader

• #7   18. jan 2015 Øv de Oxford er lidt dyre mener med styreenhed 650 ca og op men på ønske lidste

• #8   18. jan 2015 #7

Ja de koster jo lidt, men du vil aldrig fortryde det, det lover jeg dig! men ellers tjek DBA. jeg så 2 sæt, letter brugte på dba sidste år. jeg købte mine af en bruger her på MCG, helt nye, kun håndtagne der har været sat hurtig på, men aldrig været sat strøm til dem... da han ikke gad rykke tanken af for at trække ledninger ned under den. også fik jeg dem for 300 kr plus porto. super handel smiley

• #9   19. jan 2015 Prøv evt. at kigge på handsker med varme fra www.gerbing.com. De har både en serie med batteri og en serie med tilslutning til 12V. Der er livstidsgaranti på varmetrådene i deres produkter. Jeg har deres "heated jacket liner" og den er lavet i lækker kvalitet.

Kommentér på:
Handsker med varme

Annonce