{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AFGIFT RETUR ?
  • #1   30. okt 2005 Du kan godt være heldig at få afgift tilbage.. Så skal du bestille et toldsyn... Men hvis det er en rigtig fin cykel, så kan det sjældent betale sig

• #2   30. okt 2005 Jeg ved ikke om jeg forstår dit spørgsmålet rigtigt, men afgiften bliver fastsat motorcyklen ud fra vurderings syn.
    Er man i tvivl om vurderingen er rigtig, kan man selv bede om et fremstillings syn, hvor man skal møde op med sin MC, her vil der så være 3 vurderings mænd, som sammen skal vurdere om afgiften er sat rigtig. Det har jeg selv gjort, og jeg var "heldig" og fik penge tilbage. Under alle forhold er det første beløb, en foreløbig fastsættelse af afgiften, som kan gå begge vej dvs. det kan blive billigere eller dyrere. Bliver det billigere får man penge tilbage smiley

/Sonny

• #3   30. okt 2005 Jeg har formulleret mig rigtigt dum... smiley

Jeg har betalt afgift og fået retur i 2004. Men jeg har tænkt på at bruge min cykel til bane ræs. Jeg har så hørt en fugl synge om at man kan aflevere pladerne og få penge tilbage.

Thomas

• #4   30. okt 2005 Thomas: Det kan du godt. Du skal op til nyt syn, ligesom hvis du vil indregistrere den, og så vurderer de hvad afgiften skal være. Men dette har Staten tænkt på, så du får kun 85% af afgiften tilbage, da staten ikke vil snydes og drefor trækker 15% fra. Så hvis du har betalt afgift af den, så er det en rigtig dårlig handel du laver dig!!

/Niels

• #5   30. okt 2005 Hvis den én gang har været indregistreret i DK, og dermed betalt afgift af, kan du ikke bare få afgifte tilbage ved at tage pladerne af. Den skal udføres og indregistreres i et andet land, før du får afgiften tilbage. Har selv lige været møllen igennem med min bil.

• #6   30. okt 2005 Ups, det glemte jeg at skrive. Man skal bevise at den ikke længere er i DK!!!

/niels

Kommentér på:
AFGIFT RETUR ?

Annonce