{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

Nu vi er ved Lædertøj.. :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer kraftigt at investere i et 2-delt læder sæt. Jeg har kigget i det seneste katalog fra Louis.de...de har et sæt som hedder "Probiker Speed Lederkombi" Synes selv det ser meget godt ud og til en fair pris. Nogle som kender til mærket "Probiker" ? Vil gerne høre om jeres erfaringer med det...

På den anden side er jeg også typen som hellere vil bruge ekstra for at få det rigtige...pris og kvalitet hænger jo sammen i de fleste tilfælde. Det skal siges at det er mit første sæt. Jeg har en Dainese textil jakke idag som jeg er rigtig glad for.

Det andet sæt jeg har kigget på er Dainese M4..synes det er rigtig lækkert, nogle som har erfaringer med det? el. som bare kører rundt i lædersæt fra Dainese?

Håber der er nogle som vil dele deres erfaringer med mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu vi er ved Lædertøj.. :-)
  • #1   3. nov 2005 Ja..det er selvfølgelig rigtigt....og prisforskellen på de to sæt er 2900,- . Dainese sættet har jeg set hos Franz Kroon, og bor lige et stenkast derfra så det er jo nemt hvis der bliver et el. andet problem. Derudover skal jeg også ha nogle støvler, så de er forhåbentligt til at forhandle med når jeg påtænker at smide ca 7500,- i butikken smiley

  • #2   3. nov 2005 Jeg kører med probiker, og det er en meget fin kvalitet til prisen. En skomager jeg kender var overrasket over hvor god kvalitet af læder og syninger var til prisen. Overvejer også at købe "speed", men kører med et sæt til 1900,- fra Louis der iintet fejler på 3. år nu. Så venter nok til "speed" kommer på tilbud smiley

  • #3   3. nov 2005 Hmmm....og hvorfor er det så lige at du bruger tiden på at søge specifikt på det emne? ;-P...hehe

  • #4   3. nov 2005 det er rigtig god kvalitet og især til prisen, har selv en læderdragt fra louis og den er squ ok og louis giver jo 2 års 100% garanti på deres produkter og det er squ da helt i top. hvis man gider og kører de 350 km til hamborg er der endnu flere penge at spare, de har nemlig en kæmpe butik der kun med div rester og udgåede varer, sidst jeg var der så jeg en læderdragt i blå/sort og sølv fra probiker til ca 700 kr er det billigt el hva. så bare køb løs der

Kommentér på:
Nu vi er ved Lædertøj.. :-)

Annonce