Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu vi er ved EB
  • #1   16. sep 2006 Der er vist nolge pansere der var en tur i deres lager som konfiskerede stoffer der hva...

Folk med for meget magt + amfetemin er ikke en god ting

• #2   16. sep 2006 Hvad sker der lige for de betjent?? De skal straffes så hårdt at de aldrig glemmer det plus have frataget dere politiskilt offentligt!!

• #3   16. sep 2006 Jeg har lige læst politmesterens forklaring og selvfølgelig skal han dække over sine ansatte. Men det her er for groft. De betjente har virkelig fordrejet det, som familien fortæller, til deres fordel.

• #4   16. sep 2006 Måske... Altså jeg tænker altid når jeg læser noget på EB: Den man får sympati med kan ligeså godt være synderen. altså måske morfar er pædofil, faren voldspsykopat og sønnen drug-dealer.. Det jeg prøver at sige er at måske de har fortjent det.. det kan man først bedømme når man har hørt begge sider men vil lige læse politimesterens nu...

• #5   16. sep 2006 Jeg ville godt have set skaderne på betjentene.. Hvis de selv har skader så tror at de gjorde det rigtige, men det melder historien jo ik noget om..

• #6   16. sep 2006 Jeg er voldsomt tilbøjelig til at tro vi ikke har fået hele historien, men jeg kan da tage fejl......

Ska vi ikke for en sikkerheds skyld starte en UNDERSKRIFTINDSAMLING???? HæHæ

• #7   16. sep 2006 Det er aldrig til at vide, når det står i eb...

Men mon ikke sønnen har provokeret, hvorefter politimanden overreagerede og så kører karrusellen jo.

Uanset hvad, så ender det jo med at det er politiet der skal undersøge sig selv, hvilket i.m.o. er fuldstændig forkasteligt i et moderne demokrati.

• #8   17. sep 2006 Nu er EB ikke kendt som det mest lødige nyhedsmedie der findes, og deres lys på sagen er ofte meget ensidigt, subjektivt og fordrejet... Derfor læser jeg det også kun mens jeg venter på pizza... smiley

Hele familiens forklaring virker overhovedet ikke sammenhængende, og meget fordækt ("I virkeligheden samlede jeg bare flaskerne op, fordi jeg var bange for, at vores hunde skulle træde i skårene og komme til skade, forklarer Claus Steffensen")...

RIght...

• #9   17. sep 2006 Jeg har svært ved at tro på sagen, netop fordi det er Ekstra Bladet der har skrevet det...

• #10   17. sep 2006 Hvorfor begynder man at samle flakser så hunden ikke skærer sig mens man er ved at få tæv af politiet..

Hvorfor skulle de betjente gå så umotiveret amok, uden grund - de ved da det er lig en fyring..

Der mere i den historie end hvad der står i EB

Kommentér på:
Nu vi er ved EB

Annonce