13. maj 2006 Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 265 Svar: 602
Larmepotter øger trafiksikkerheden? Larmepotter øger trafiksikkerheden?
Der er flere på MCG, der mener, at larmepotter er med til at øge trafiksikkerheden, da man kan høre, når vi kommer susende. Der er så også dem, der mener, at det er noget vås og bare en undskyldning for at have en tohjuler, der lyder sweeeet. Det er vist smag og behag.
Men helt stille må/bør vi da heller ikke være. De har da i hvert fald hos Lotus gået fra at fokusere på støjeliminering på biler til at udvikle et decideret støjsystem, der får elbiler til at lyde som rigtige biler.
http://ekstrabladet.dk/biler/article1041314.ece
Iøvrigt, hvis vi allesammen skal køre i elbiler/hybridbiler/andre svagtstøjende køretøjer med syntetisk motorstøj i fremtiden, så hacker jeg sq min sølle Ellert til at lyde som en toptunet amerikansk muskelbil
K.
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.351
du straks igang med at borer huller i bil og mc afgasrør . .
mvh
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 69
http://www.youtube.com/watch?v=buNjfuVicyo
Med vores egne valgfri larmelyde!!!
feb 2007
Jeg har set en Elllert efter nærkontakt med en lastbil, det var hellere ikke et kønt syn.
feb 2007
feb 2006
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 107
vil heller have det fuel
maj 2008
Følger: 21 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 235
feb 2006
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 107
det er ik mcen jeg vil have men det brændstof som han putter i den.
der bliver sagt i klippet at der ik er gjordt noget ved motoren andet end at der er blevet ændret lidt i kaborateren.
og det er vand af en eller anden type den køre på i stedet for benzin
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 48 Svar: 794
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 1.944
jeg finder det lidt mistænkeligt at hele hans "vand-til-fuel" omformer er frosset til... der sidder frost overalt på den, og jeg er 100% sikker på at det er et TEC-elementder sidder neden under den... alligevel siger de at der ingen tegn er på elektricitet. men sådan et TEC-element skal altså bruge strøm for at transportere varme, som det ganske tydeligt har gjort i dette tilfælde.. jeg er ret sikker på at den vil nedsmelte hvis han løfter den fra den "bordplade" som den står på, som ganske givetvis bliver afsindigt varm..
jeg VIL gerne tro på ham, men nøj jeg har svært ved det når der er sådan noget fusk med i spillet.. ydermere ville jeg utroligt gerne måle på udstødningsgasserne, og er meget forundret over at de ikke har gjort det, for at underbygge hans beviser.
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 1.944
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 1.777
Larmepotter øger trafiksikkerheden?