{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
366 visninger | Oprettet:

Scooter?? {{forumTopicSubject}}

Har set mange diskussioner der gik på definitionen af en MC, og har undladt at blande mig...
Men når jeg nu logger på i dag, og ser disse to:

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4958
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4951

Så undrer jeg mig lidt - er jeg på Scooter eller Motorcykelgalleriet!?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scooter??
  • #1   6. nov 2005 Jeg må indrømme at jeg ikke var med til at stemme de 2 ind.
    Jeg ser dem også som scootere, men er det ikke noget med at de er registreret som MC?


  • #4   6. nov 2005 nu vi er inde på emnet, jeg spørger mig selv en gang imellem om jeg virkelig er på et mc GALLERI, for hvis man ser lidt rundt på profilerne, er der mange der ikke ser ud til at tage det med GALLERI særlig seriøst, det kunne lige så godt hedde "mc forum" bare min mening

  • #5   6. nov 2005 grunden til de er her er jo at der er en mc. der er ik en tunet scooter eller en 45 scooter. men er født som mc. og der er sku lige så meget mc over. fx. sådan en skipper som jeg har, som de der små billige kineser maskiner man kan købe. og så har det os noget at gøre med at man ikke gider at høre på alt det barnlige pis der er på scooter galleri. for mit vedkommende startede jeg med en skipper for ikke at starte med en al for stor maskine og så for at følge lidt med i hvilken maskine man skulle købe så læste jeg meget på forumet. så derfor kom det som en selvfølge at oprette den herinde.

  • #7   6. nov 2005 Det er scootere der er tale om her, men som en nævnte før, så er der plade på og de er indregistrerede som mc'er... Har intet i mod de er her...
    Kan sku godt forstå voksne mennesker ikke vil høre på 50ccm'erne(16-17årige, bare for at generalisere) inde på scootergalleri'et...
    PS: Det er sku skægt at fyre en burgman 400 af, de køre forbavsende godt.. smiley


  • #8   6. nov 2005 når de har et vist antal ccm (over 125 tror jeg) så hedder det en mc scooter...og tja så er der vel ikke mere at snakke

Kommentér på:
Scooter??

Annonce