366 visninger
|
Oprettet:
Scooter?? {{forumTopicSubject}}
Har set mange diskussioner der gik på definitionen af en MC, og har undladt at blande mig...
Men når jeg nu logger på i dag, og ser disse to:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4958
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4951
Så undrer jeg mig lidt - er jeg på Scooter eller Motorcykelgalleriet!?
okt 2005
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 96
Jeg ser dem også som scootere, men er det ikke noget med at de er registreret som MC?
jun 2005
Følger: 54 Følgere: 51 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.671
nov 2004
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 5 Svar: 48
dec 2004
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 538
Kan sku godt forstå voksne mennesker ikke vil høre på 50ccm'erne(16-17årige, bare for at generalisere) inde på scootergalleri'et...
PS: Det er sku skægt at fyre en burgman 400 af, de køre forbavsende godt..
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
Scooter??