{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Politiet.. {{forumTopicSubject}}

Godaften.

Jeg blev lige overhalet af politet idag på vej hvem fra arbejde. Jeg kørte 80 i en 70 zone (2 spor i hver retning), de kørte en del mere end mig, nok 90-95. De kom desværre ikke så langt foran da der kørte en anden bil længere fremme hvor der blev 1 sporet. Nu kom vi ind i byzonen og bilen kørte de lovlige 50. Polis bilen lå bagved ca. 3-4 meter (alt for lidt), nå, lidt længere fremme blev der 2 sporet igen, den forreste bil kørte ud i yderbanen. Politi bilen overhalede indenom.

Hvad havde der mon sket hvis vi andre havde overhalet en politibil sådan??

Må de køre sådan uden blink og sirene?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politiet..
  • #1   7. nov 2005 Der er forskel på en forbikørsel og overhaling inde om. husk det

• #2   7. nov 2005 Kunne du ikke have stoppet dem og foretaget en civil anholdelse? :o)

• #3   7. nov 2005 de er sku så latterlige de korrupte tabere. Jeg bliver så harm når jeg ser dem efterhånden.

• #4   7. nov 2005 Ja, det tænker jeg sq også. Læste engang en der sagde at Politiet er den værste bande i verden, og det har han nok ret i. Dog skal man huske at det ikke er alle der er sådan, men mange (specielt de nye, unge) misbruger deres magt og det er sgu sørgeligt. Det var vidst lige et sidekick..

• #5   7. nov 2005 Det kan heller ikke være meningen at man konstant hat lyst til at håne dem. De skal være her for at vejlede, beskytte og hjælpe. Ikke være nogen man hader mere end de kriminelle. Sørgeligt

• #6   7. nov 2005 Ja og de skal vise sig som et godt eksempel... De korupte svin..!!! engang jeg var i byen i Horsens stod der en flok piger inde på fortovet, og der kom en politibil inde fra en parkeringsplads, og straks da de 2 unge betjente så pigerne, startede de op med hjulspænd....!!! sådan nogen tumper mand!!!!! Havde det nu været os andre der havde gjort det og politiet havde set det..... uha uha uha

• #7   7. nov 2005 Lige præcis, det' så usselt.

• #8   7. nov 2005 Hvis man var Ghostrider nok havde du fyret den af på baghjul, gerne indenom og givet dem fingeren!!
    Assholes!

• #9   7. nov 2005 Jens E, fint nok.. men kan han selv holde sig på måtten når han er alene? Næppe..

Der er sq ingen der kører 80, eller 110/130. Jo mødre og den slags, men ellers..

• #10   7. nov 2005 Jens: En MP'er har vel ikke noget at sige uden for militært område? Men det er da stadig genialt at sætte blå blink efter OnkelHaps smiley

ChristianA: Nu er du jo heller ikke specielt populær ved politiet. Det er vist et had/had forhold smiley

Politiet skal følge almindelige færdselsregler når de ikke kører med blink. Jeg er engang blevet overhalet af en civilbetjent gennem et helleanlæg. Jeg var passager og sad med et videokamera da det skete. Han fik en bøde på 1500 for hans færdselsforseelser. Og så kom der iøvrigt 1000 kr oveni da han ikke ville oplyse sit tjenestenummer da vi konfronterede ham med hans kørsel. Det var en god aften for mig og en skidt aften for Randers Politi - færdselsafdelingen.

• #11   7. nov 2005 Per ---> "De korupte svin..!!! "

Utroligt folk har så ondt i røven over politiet. De er her sgu da kun for at hjælpe. Nej tag til italien, så skal du se nogle korrupte(med to r'er!) politifolk.

Kan bare ikke se meningen i at svine folk til man overhovedet ikke kender, det er sgu da helt normale mennesker. Selvfølgelig er der et par brådne kar i flokken, som sælger stjålne telefoner videre osv. men det kan ikke undgås.

• #12   7. nov 2005 Rasmus

Ja okay var måske lidt grov sagt.. Men man kan blive noget så bitter sommetider.. Nej det er ikke alle politifolk der er sådan, det ved jeg..... Men jeg mener bare de skal stå til ansvar for deres handlinger, ligsom alle os andre...

• #13   7. nov 2005 Motorcykelister er jo ikke et hak bedre...
    Vi kører jo onstant for stærkt, laver livsfarlige stunts og nogle har rygmærker og sælger narko.
    Det har jeg selv set og hørt i medierne, så derfor er jeg overbevist om det gælder for alle....

/
    Jesper

• #14   8. nov 2005 Det fede er til gengæld at de er så lette at læse i deres civil biler på motorvejen (hvis man kender deres måde at køre på). De accelerer altid lynhurtigt op og ligger sig lige bag en, med minus bremseafstand, hvis man kører for hurtigt forbi dem. Sjovt som specielt civile politibiler åbenbart ikke behøver bremseafstand...

Tror altid først at det er en eller anden brian som ikke kan tåle at blive overhalet, men så; - nåh ja det er jo bare politiet... Slipper speederen og trækker hurtigt ind i midterbanen og tumpen bagved følger lige efter, herefter med endnu mindre fart på ind i mormors bane og tumpen følger stadig lige efter - og den er sikker hver gang!

Til sidst er det bare at vinke og smile mens knoldesparkeren surmuler forbi med alt sit elektroniske fartmålerlort smiley

Gad vide om det er noget de lærer på politiskolen? - at provokere med deres kørsel, i håb om at de møder en ung mand som lader sig provokere til at "køre om kap" Min bror lod sig en gang provokere, da han ikke vidste at det var en i civil og fik en mega bøde for at køre 170-180 km/t og overhale indenom. Men var det egentlig ikke det modsatte der var meningen, netop at få folk til at køre mere sikkert?

Fatter ikke at politiet på den måde opfordrer til race på motorvejen og dermed udsætter andres liv for fare.

• #15   8. nov 2005 Lund---

Udrykningsskørsel har ikke noget at gøre med om horn og lygter er tændt. Udrykningskørsel kan godt køres uden. Eller måske havde de bare set en lidt "mistænkelig" bil, som de gerne ville lidt tættere på, for at se hvad det var for en og hvem der kørte.......

Peter

• #16   8. nov 2005 Peter K

Bull Shit....!!!!

• #17   8. nov 2005 nænej per.
    panserne kan sagtens lovligt rykke ud uden at de reklamerer med lys og horn...

/
    Jesper

Kommentér på:
Politiet..

Annonce