{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.531 visninger | Oprettet:

Så Skete det os for mig... {{forumTopicSubject}}

Kommmer kørende ned af en industrivej ikke hurtigt eller noget. havde masser af tid, kommer så forbi et par skurvogne der holder inde i siden, lige bagved kommer der så en bil ud havde ikke engang 15 m at kunne reagere på så jeg gjorde hvad jeg kunne, men det var så ikke helt nok, når at ramme fronten på hans bil, styret knækker skarpt til højre, jeg flyver hen over det hele og rammer så asfalten men et bump, og glider et par meter "priser mig lykkellig for at de penge jeg har givet ud for sikkerhedsudstyr" alt imens cykel formentlig slår en koldbøtte, hele fronten er blevet smadret, foresste fælg skævt, støddæmperen er flækket lige ved kaliberen, motorblok er blevet flækket, udstødningen i den ene sidce er helt flad, tank bulet, styret kan ikke rettes op det hele er blevet trykket sammen... men det er jo kun materielt, er bare glad for der ikke er sket mere med mig... kom på skadestuene og fik taget røntgen af mit højre ben og fod... men der er heldigvis ikke sket noget.... men er godt nok øm over hele kroppen plus at jeg har fået et par hud afskarbninger... så haolder lige fri i et par dage så jeg ikke er så øm mere...


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Hej Kan du/i udføre opgaven med rydning af ukrudt mv. i haven? 1.600 kr.
  • Opvaskemaskine reagere ikke efter mit relæ var nede! 850 kr.
  • Nyt Toilet 1.700 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Afmontering af vaskemaskine 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så Skete det os for mig...
Kommentér på:
Så Skete det os for mig...

Annonce