{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.937 visninger | Oprettet:

Var med i uheld, han stak af - Del 2 {{forumTopicSubject}}

Dette er en opfølgning på dette indlæg:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=93620

Jeg fandt ham sgu!

Holdt samme sted på samme tid i bilen i onsdags, og dæleme om han ikke kom kørende forbi igen. Han kørte godt nok så stærkt at jeg ikke kunne nå at få drejet bilen rundt og følge efter ham.

Torsdag morgen holdt jeg et andet sted, klar til at lægge mig i røven af ham. Fandt ud af hvor han arbejdede og kørte derefter hjem. Nu skulle der lægges planer!

I morges holdt jeg så sammen med et vidne i en ekstra bil ved indkørslen til hans arbejde. Vi passede ham op da han stillede scooteren og så fik han ellers stukket billeder af min mc op under næsen, så han kunne se nogle af skaderne samt at vi vidste at det var ham. Han indrømmede at uheldet var hans skyld.
Han havde intet id på sig, så vi ringede efter politiet. De stod der ti minutter senere, og så måtte han jo også indrømme over for dem. Alt dette skete foran 10-15 af hans kolleger, han var godt nok noget beklemt :o).

Han har ikke haft forsikring på scooteren i over et år, så regningen kommer han til at æde selv. Han sagde at han nok skulle betale og det hørte både vidnet, to betjente og mig selv.

Indtil videre lyder listen af dele der skal skiftes på: Tank, generatordæksel, begge paneler ved køleren, hele sædeskallen, sideskjold, blinklys, udstødning, styr, koblingsgreb samt polering af stellet og lapning/spartling/maling af kåbeploven.
Som mekanikeren sagde: Den bliver fanme dyr!

Derudover vil politiet snakke med ham om følgende: Kørsel uden forsikring, ikke overholde sin vigepligt, køre fra et færdselsuheld og kørsel på ulovlig scooter (den kunne køre 60+, må kun køre 30).

Lidt retfærdighed er der da til...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Var med i uheld, han stak af - Del 2
Kommentér på:
Var med i uheld, han stak af - Del 2

Annonce