Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afvisning
  • #1   8. aug 2004 Udfra hvad du skriver er det vel pågrund af det er en scooter og det her er et Motorcykel galleri ?

Virker nu meget lige til for mig, men ved så heller lige hvilken mc/scooter der er tale om ? ? ?

• #2   8. aug 2004 Har været inde på scooter galleriet, og der er der kun knallerter, så der passer den åbentbart heller ikke inde!
    De andre scootere, jeg har set herinde, er et par ældre vaspaer.

• #3   8. aug 2004 Hvis det er en scooter så passer den vel på scooter galleri..... og ikke på et MC galleri det kan vel ikke være så svært ?

• #4   8. aug 2004 Jo, den er inregistreret som MC - "rigtig" nr. plade og vægtafgift og det hele ;-=

• #5   8. aug 2004 lyder måske lidt barskt, men er bange for Peter har ret smiley

• #6   8. aug 2004 Ja hvis det ER en registreret MC så kom med den...?

• #7   8. aug 2004 nåh okay... så er jeg nok nødt til at trække mit 20 sekunder tidligere indlæg tilbage, hvis den er indregistreret som MC smiley

• #8   8. aug 2004 Nu har du fået et velkommen fra mig, den skal da ind selvom det ikke er en Sports mc ; )

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2004

Følger: 1 Svar: 3
    #9   9. aug 2004 Da jeg selv har en scuuuuter som er indregistreret som mc mener jeg klart den hører til under mc. Det må da være i motorcykelgalleri.dk interesse at kunne fremvise en bred vifte af modeller.

• #10   9. aug 2004 Juhuuu! Nu kom den endelig ind, tak for det.

Thomas R: Jeg kan se du også bliver afvist, prøv at tage et billede bagfra, hvor man kan se din MC nummerplade, tror nemlig, der er mange, der tror det er EU-scootere vi prøver at få herind.

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2004

#11   9. aug 2004 Hej Niels
    Tillykke med optagelsen.
    Jeg dropper det.
    Ellers en god ide med denne portal, en skam at den er så snæver synet smiley

• #12   9. aug 2004 snæversynet?? kan kun give dig ret. der har været en del omkring crossere og andet race, at det heller ikke burde være her. men jeg mener nu at alt med stor nummerplade skal der være plads til. for ellers burde vi også afvise alle dem der kører rundt med drømmeplader (prøve) da de jo heller ikke er til brug på gaden. road racere og enduro osv kan jo også få prøveplade på. så enten må det gælde alt over 50ccm ellr også når vi harley syndromet med kun min model og årgang er god nok.

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2004

#13   9. aug 2004 Hej Jens smiley
    Tak for din kommentar. Det er rart med lidt debat.
    Jeg er ny på denne site men det kan da godt se ud til at man skal spise en skovsnegle for at være med i klubben.
    Go sommer

• #14   9. aug 2004 Kom så MULLE! HÆ HÆ! smiley

Kommentér på:
Afvisning

Annonce