1.928 visninger
|
Oprettet:
Hvilket mærke er det ? {{forumTopicSubject}}
Har set flere kører rundt med en rigtig fed læder mc jakke, men kender ikke mærket.
Der er omridset en tyr på ryggen af jakken. Nogen der ved hvilket mærke det er ?
På fohånd tak !
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 133 MC-er: 4 Emner: 232 Svar: 2.706
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 4.994
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 576
tak
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 576
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 576
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 192 Svar: 2.411
Du kan købe furygan tøj hos Mc Hjørnet i kbh.
Men du kan ikke få den fedeste jakke af dem alle, den gule! Den er desværre udgået!
Jeg fik heldigvis en brugt.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9251 (min brors profil)
De har dem også her men har ikke kunne komme i kontakt med dem:
http://www.dmaracing.com/furyganjacketsf.html
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 4.994
Jeg kan ikke sætte en finger på det tøj jeg har købt hos ham - mine bukser var blevet utætte - de blev sendt til fabrikken og konstateret at der var en fejl på dem, nu venter jeg på at den nye model kommer som jeg så får gratis..
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 81 Svar: 477
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 576
Mit næste spørgsmål går så på om og hvor de kan købes billigere ? Læste i en gammel tråd på en anden side at der var en der have købt til halv pris et sted på nettet.....
Søren - Det lyder godt
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 133 MC-er: 4 Emner: 232 Svar: 2.706
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 576
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 133 MC-er: 4 Emner: 232 Svar: 2.706
Så der er da en sjat at spare.
Der var en anden samme pris, så må de konkurrere på fragten. (link fjernet)
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 133 MC-er: 4 Emner: 232 Svar: 2.706
apr 2006
Følger: 29 Følgere: 133 MC-er: 4 Emner: 232 Svar: 2.706
Hvilket mærke er det ?