{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

gsxr 750 fra 06 eller 07 {{forumTopicSubject}}

er der nogen forskelle på årgangene? overvejer lidt at få fingerne i sådan en så vil gerne høre hvad folk har af erfaringer både gode og dårlige.

nogen der ved hvad sfgiften er på sådan en har kigget lidt inde på skat.dk og der syntes jeg at det svinger fra 70000 til 90000 kr

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gsxr 750 fra 06 eller 07
  • #1   23. sep 2008 Der er ingen forskel på en K6 og en K7'er kun farverne.
    Jeg er vilt tilfreds med min, tjek evt. min profil. Kører, svinger og trækker rigtig godt...

Kender ikke til afgiften dog.

• #2   23. sep 2008 den er fandme også fed.. hvad med sygdomme har de nogen af dem? og hvordan trækker den fra bunden og sådan for min gamle cbr 600 skulle fandme have nogle rpm for at der skete nogen og den kunne man ikke rigtig få på hjul uden koblingen. den går vel selv på hjul sådan en 750 eller skal man op i en 1000

• #3   23. sep 2008 Har ikke været ude for nogle sygdomme.
    Du kan godt lave powerwheelies, ingen problem....
    Men den går ikke bare lige sådan på hjul som en anden 1000'er vil gøre det.... Men det passer sgu også mig fint. hehe

• #4   23. sep 2008 nej det kan også blive for voldsomt med sådan en 1000

• #5   23. sep 2008 Har også kun positivt om min cykel, den kører bare godt. Synes effekt og køreegenskaberne er godt sammensat! smiley

• #6   24. sep 2008 Altså min 1000´er har ikke på noget tidspunkt gjort anstalter til at hive forhjulet op... det er sku nok fordi min heavy weight astralkrops trykker godt ned på forhjulet smiley

• #7   24. sep 2008 k6 er flottere end k7 . har selv haft en gsxr 750 k6 og den er meget nem og køre og laver kun powerwheelies i 2 gear min gsxr 1000 k2 jeg havde kunne gøre det i 3 gear med 180 km/t . så hvis du leder efter en cykel der er nem og styrre og har lidt mere end en 600 ccm , så er en gsxr 750 cyklen og købe , den køre pisse godt og kan handles fra ca 130 tusinde , og det må siges og være en god pris for en 1-2 år gammel cykel af den kaliber .
    held og lykke herfra...

Kommentér på:
gsxr 750 fra 06 eller 07

Annonce