1.989 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Billig Schuberth S1 Billig Schuberth S1

Hey alle..
Jeg har lige fået min Schuberth S1 ind af døren, sendt fra UK.
Så vil lige gøre opmærksom på at i kan for billige penge få Schuberth s1 hjelme hjem fra england, bestilte selv fra siden www.infinitymotorcycles.com/
Hjelmen kostede £179,99 (1 693,-) og så dog £42,99 (404,-)
Men altså en super fed hjelm til få penge.. næsten halv pris af hvad man ville skulle give hos en forhandler her i dk.

Eneste problem er dog at de ikke har alle størrelser smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig Schuberth S1
  • #1   25. sep 2008 Hjelme og tøj på postorde fra udlandet, kræver jo faktisk at man kender størrelsen på det man skal bruge. Og størrelse kan jo variere fra mærke til mærke.

Men har man i forvejen en Schubert der er ved at være klar til udskiftning, så er de udlandske forhandlere jo et fint alternativ hvis der skal spares penge.

• #2   25. sep 2008 er det den gamle model eller den ny der hedder pro?

/risum

• #3   25. sep 2008 Tja, jeg tog hen til en forhandler og prøvede størrelsen. men gider sgu ikke at blive snydt, når de tager dobbelt pris..
    Det er den nye der hedder s1 pro, jeg købte den gamle model.
    Dog skal det siges at den kom med DD-ring lås, hvilket jeg kun troede var pro modellen der gjorde. så det er super..

• #4   25. sep 2008 Alexander skriver: "Tja, jeg tog hen til en forhandler og prøvede størrelsen. men gider sgu ikke at blive snydt, når de tager dobbelt pris.."

Men deres service vil du gerne benytte dig gratis af.

Vi har jo alle hver vores opfattelse af moral og anstændighed. Min grænse går jo så lidt før din.

Men sådan er vi jo så forskellige smiley

• #5   25. sep 2008 Ja Jesper, godt vi har fyre som dig der bare betaler hvad det koster

• #6   25. sep 2008 Michael

Jeps. Ellers stod det jo pludselig ret skidt til med MC-butikker herhjemme, som blot blev udnyttet som prøverum for gratister.

• #8   25. sep 2008 360 pund for en Schuberth R1 Fire er da ikke vildt billigt. De kan købes til 33oo,- i tyskland.

• #9   25. sep 2008 undrer mig over at s1 serien er billigere end r1 serien. er s1 ikke topmodellen?

• #11   25. sep 2008 S1 er den gamle, støjende, på nippet til at udgå model. Og tro mig, de Danske forhandlere tjener ikke guld på salget af hjelme. Der er et væsentlig lavere kundegrundlag i Danmark end i forhold til de større lande i EU. Dette burde selv den mest fattesvage kunne regne ud, gør en væsentlig forskel på indkøbs- og udsalgspriserne!
    Som regel har de også mere end sort, sølv og hvide hjelme på programmet!

• #12   26. sep 2008 Det er jo et ganske almindeligt "foretnings" problem her i hjemme. Hov det går ikke godt... Sæt prisen op. Mega dumt, det drejeer sig om at sælge mange...

• #13   26. sep 2008 syntes, ud over prisen at de fleste danske forhandlere, er pisse ligeglade om de sælger noget tilbehør, ber man dem bestille noget hjem, tager det ofte flere måneder, bestiller man selv i USA koster det det halve og er hjemme på få dage.

så jeg bruger dem også som prøverum,

• #14   26. sep 2008 Slå 2 fluer med ét smæk: Masi i Næstved giver 35% i rabat på Schubert hjelme i forbindelse med ophør!

• #15   26. sep 2008 Nu var det ikke ment som et samtale emne om moral, blot at jeg ville give andre chancen for at få en god hjelm billigt smiley punktum

Kommentér på:
Billig Schuberth S1

Annonce