1.538 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
18 Svar

Tilmeldt:
14. aug 2007 Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 90 Svar: 507
2009 GSXR 1000 K9 2009 GSXR 1000 K9
Her er billederne af den nye Suzuki. Efter min mening rimelig skuffende design desværre.
Data: 191 Hk, 203 Kg fuldtanket.
http://www.globalsuzuki.com/motorcycle/moto/supersport/gsx-r1000/spec.html
0 synes godt om
jun 2006
Følger: 76 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 69 Svar: 573
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 135 Svar: 523
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 57 MC-er: 6 Emner: 48 Svar: 985
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 84
jan 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 56
Den er da hamrende fed, og som det er allerede er nævnt - potterne skal da bare skiftes ud med et par Yoshimura
dec 2006
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 1.273
jeg havde håbet lidt på at tre egede fælge de døde i starten af halvfemserne..
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 4 Emner: 15 Svar: 533
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 58 Svar: 575
Og ja, deres Burger King cykel fra i år er dælme ikke for køn, sikke da et skrummel.. Godt at se de har taget sig lidt sammen.
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 90 Svar: 507
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 46 MC-er: 1 Emner: 62 Svar: 1.386
apr 2006
Følger: 27 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 37 Svar: 253
dec 2005
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 149
aug 2005
Følger: 47 Følgere: 44 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 3.494
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 3 Annoncer: 1 Emner: 90 Svar: 507
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/mcn/2008/september/15-21/sep2008-rsv4-launch-picture/
aug 2005
Følger: 47 Følgere: 44 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 3.494
Det må de også gerne hvis bare det betyder at jeg kan få R1 2009 for under 200K ;o)
aug 2005
Følger: 47 Følgere: 44 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 3.494
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 35 Svar: 136
"Gennem 2008 har Honda Fireblade stjålet alt opmærksomhed i den store superbike-klasse. Det vil en ny Suzuki-raket lave om på.
Den seneste GSX-R 1000 var for tung til helt at kunne følge Fireblade gennem 2008, men 2009-modellen har været på kraftig slankekur og fået øget kompression, og det giver giver moment og effekt.
Hele fem kilo har Suzuki-ingeniørene barberet af raketten. Dette burde være nok til at ramme Fireblade-vægten. Specielt forgaffel, hvor den uaffjedrede vægt betyder meget, er blevet lettere.
Den slags diæt giver fart i styring og retningsskift, så data lover godt. Derfor er også udstødninger kravlet yderligere op på siden af maskinen, så dybere nedlægninger klares uden ridser på potterne.
Kompressionen er øget fra 12,5 til 12,8. Det betyder meget for bundtrækket, og den maksimale effekt vil optræde tidligere i registeret. Vigtigt når det skal gå rigtigt hurtigt.
Når kompression øges, mister man typisk lidt topomdrejninger, men det er irellevant, om maskinen løber 297 eller 295 km/t. Vigtigere er det at komme hurtigt derop, og det hjælper den høje kompression med.
En smart detalje er, at både kompressionsindstilling og returdæmpning nu justeres i toppen af forgaflen. Det letter justeringen, når der skal finjusteres.
Den tidligere GSX-R 1000 var meget hurtig, og denne er garanteret bare endnu vildere. "
maj 2006
Følger: 47 Følgere: 46 MC-er: 1 Emner: 62 Svar: 1.386
Men men, den må jo prøves på et tidspunkt, er ikke et sekund i tvivl om at den performer godt.
2009 GSXR 1000 K9