{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Ophold og kørekort i CA, USA {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg er så heldig at jeg har fået job i Los Angeles fra 1 april 06. Så snart jeg kommer derhen skal der erhverves et kørekort. Er der nogen spm har tagte deres kort i Us? Hvis ja, så må I meget gerne fortælle lidt om det. Jeg har dog fået lidt oplysninger.
Mit næste spørgsmål er hvad kan folk anbefale når man er en kleppert på 197cm og 100 kg. Jeg er ude efter en sport cykel. Jeg har kigget en del på Suzuki GSX R 750. Hvad anbefaler I?

Mvh Kristian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ophold og kørekort i CA, USA
  • #1   23. nov 2005 Busa'en er bare så satans stor igen nu når jeg er rookie på en cykel.



  • #2   23. nov 2005 BUSA syntes jeg også vil være fin at starte på, som grøn nybegynder. LOL



  • #3   23. nov 2005 Race-x, jo der er forskel på cyklerne en busa er god til at køre lige ud på men kan ikke rigtig følge med hvis der begynder at nogle gode sving (stor sporttouring maskine). gsx750r er derimod en sportmotorcykel, dvs. at den ikke har så meget imod at blive lagt ned i svingende.

    Så jo jeg vil mene at der er forskel, det vil jo være dumt at købe en busa hvis man vil ud at køre på bane eller på nogle snoede veje, ikke at den ikke kan. Men hvis man derimod bare vil ud at fræse på ligeud stræk er den da nok god......

    Dennis


  • #4   23. nov 2005 Hey.må man være nysgerrig og spørge, hvad du har fået arbejde som??

    mvh. jimmy


  • #5   23. nov 2005 Selv boet i USA, dog Texas.

    Der skulle man rent faktisk op til teori [multiple choice] og praktisk proeve - Bil altsaa, men samme gjalt for MC. Dog var den praktiske en ren parodi, man skulle endog moede op i sin egen bil!!! parallel parkering+Koere ned ad vejen vende og koere tilbage igen, uden at komme til skade;-)

    MC koster ikke en skid derovre -
    En ny ZX10R = dkr 70,000...........

    Men pas paa, folk koerer som idioter derovre....



  • #6   27. nov 2005 Tak for alle jeres svar.

    Jeg er begyndt at kigge efter brugte cykler og har fundet hjemmeisden fra CA's motorkontor.

    Nu er det bare på jagt..


  • #7   27. nov 2005 Jimmy;
    Jeg arbejder indenfor shiiping/spedition.

    så når jeg engang skal hjem igen så ryger cyklen med hjem som "personligt" gods så ingen told/moms... dog lige en reg. afgift.


Kommentér på:
Ophold og kørekort i CA, USA

Annonce