{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mere end 34 hk som 18'årig
  • #1   27. sep 2008 kommer an på hvilken cykel du vælger. For de nye droslings kit er noget du skifter så gashåndtaget ikke kan åbnes fuldt og der står på den plade hvor mange KW den giver. Så kan politiet bare tjekke den og se om det er originalt eller drosling

• #2   27. sep 2008 også en dum ide.

For kører du en ned eller lignende, så kan der være problemer med at få dækket noget.. = du sidder i gæld resten af livet.

• #3   27. sep 2008 okay, tak for jeres råd.
    En kawasaki ninja 250r, var det noget man skulle springe ud i ?

Jens

• #4   27. sep 2008 tja jeg startede på en VTR 250. Rigtig fin cykel som var letkørt og var kvik nok smiley så ja hvis pengene er der.

• #5   27. sep 2008 Uden at have prøvet den vil jeg mene det er et ret godt køb, den skulle være ret sjov og letkørt! Men du skal ikke regne med en hidsig fartdjævel, den er lidt sløv fra 0-100! Men hvis du tager den ud på nogle små veje, så skulle den være ret sjov og derude betyder topfart ikke det store. Jeg vil mene du også sagtens kunne køre hurtigere end større maskiner som en gs500 primært på grund af de bedre styre egenskaber og den lave vægt!
    Og så synes jeg personligt det er en af de fedeste 250'ere med fuldkåbe der er lavet til dato! smiley

• #6   27. sep 2008 Jeg tror jeg satser på en 250 ninja, men hvad er prisen ?
    Hvad tøj og ekstraudstyr skal jeg have?

-jens

• #7   27. sep 2008 Lidt Specs.

0-60 mph (100 km/t) 5.75s
    1/4 mile 14.6 s @ 88 mph
    Tophastighed 169 km/h

Det er sku ikke dåligt af en "begyndercykel" som i parantes bemærket af erfarne kørere er blevet betegnet som et ultimativt stykke "legetøj" :o).

Helt på linie med Lasse, en af de fedeste 250'ere der er lavet.

JLL

• #8   27. sep 2008 Ved godt at den er lidt tungere men den lyder rigtigt og er flot og billig

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=55785858

• #10   27. sep 2008

Skrevet: 27-09-2008 10:57:56

Lidt Specs.

0-60 mph (100 km/t) 5.75s
    1/4 mile 14.6 s @ 88 mph
    Tophastighed 169 km/h

wow det er faktisk ikke ret langt fra min 600!!
    De kan sgu noget, og tager jeg ikke meget fejl, så vil den nemt tage min på soede veje!!!

• #11   27. sep 2008 jesper i praksis kan du ikek regne med de tal smiley
    Banditten er noget hurtigere ude af starthullerne..

Men ja den 250´er det er klart en god begynder cykel smiley

• #12   27. sep 2008 I virkeligheden HAR en Baby-Ninja jo kun 34 hk så hvor var dit problem lige mht. fusk?

• #13   27. sep 2008 Marc, jeg tror han netop valgte denne for at undgå at lave fusk, fornuftigt valg!!

• #14   27. sep 2008 Jeg tror hurtigt du bliver træt af Ninjaen. Jeg har efterhånden set den et par gange, senest igår. Og synes altså den ligner og lydder som en knallert.
    (Jeg er ked af det Ninja 250ejere:) -Det bliver aldrig en rigtig motorcykel
    i mine øjne.

• #15   27. sep 2008 Højvang, nu er det jo ikke alle der køber en mc, kun for 0-100 tider, og passer din profil, med alder og mc, må jeg ryste på hovedet!

Hvis du, som der står, kun er 18, så har du hvad?? snart et helt års MC erfaring?? i forhold til nogle af dem der udtaler sig, med 5 til 10 års erfaring...

Om det er en rigtig motorcykel??? jo det er, din er nu ikke mere motorcykel, bare fordi den er 4 gange så stor!!!

• #16   27. sep 2008 Jesper S: Hvad snakker du om?
    Du får det til at lyde som om jeg tilsviner Ninjaen, hvilket jeg på ingen måde gør.
    Jeg siger blot min mening?

Tag lige en slapper kammerat.

• #17   27. sep 2008 Jeg køre på en 250 Virago, med 21 vilde heste, som 18årig, den er mere end fin som begyndercykkel, den snupper de fleste biler, hvilket var mit kriterium mht. "kvikhed".
    Jeg syntes at alle burde starte på en lille cykkel, i og med at man lære en del mere på sådan en fetter end fx en 600 (som jeg øøø host host aldrig har kørt uden drosling)
    Men med kawa'en så tror jeg du har noget som du stadig kan blive overrasket over om 2 år!
    Jeg har desuden læst mig frem til, at Kawasaki Ninja 250r skulle være at foretrække som begynder på et større udlandsk site (kan desvære ikke finde det igen) når det gælder racer cykkel, og Yamaha Virago 250'eren hvis man vil have en copper maskine
    Grunden til at jeg valgte Vigo-yamsen er jeg godt kan lide den form for motorcykel, desuden så syntes jeg heller ikke at en 250'er motor har så meget at gørre på en racer...
    (Men vil da meget gerne prøve en tur hvis du skulle få en baby ninja til at pryde garagen smiley tror at lige den maskine har noget som er værd at samle på : )
    Men min erfaring er so far, at man skal huske på at der ikke er 70 kg. knallert som køre 30(ved halvgas) men 120+kg motorcykkel med 5gange så meget motor, som desuden let køre 90 på de små veje, altså hvis del lille vej ikke bare er lige, så kan man hurtigt komme til at få klip, klip, hvorefter det er klip klip klip, men denne gang i bussen.
    Jeg har været ved at sætte motorcyklen til, en gang, fordi jeg ikke læste trafikken ordenligt, hvilket er noget som man skal huske på at man IKKE kan som ny motorcykkelist.

• #18   27. sep 2008 En knallert er desuden noget som har en cylender, om der er stor plade på eller ej : P

• #19   27. sep 2008 Ninja'en er gennemtæsket af motorsportsjournalister i såvel ind- som udland. Den får kæmpe roser, og kan du få fat i de numre af Bike hvor den er testet vil jeg anbefale dig at gøre det (har lidt rod i bladsystemet, ellers ville jeg såmænd gerne tilbyde at scanne noget ind).

Da den tilbyder noget til såvel begyndere som erfarne (og her taler vi motorsportsjournalister der lever af at teste MC'ere) så kan det sku ikke være helt galt.

Eneste problem jeg har dedekteret, er at på selv meget nye "baby-Ninja'er" er der rustproblemer i boltene - men de skulle de have fået styr på.

Min datter skal sku have en så snart hun fylder 18 :o).

JLL

• #20   27. sep 2008 tak for alle jeres råd!
    JENS

• #21   28. sep 2008 Jeg er dybt forelsket i min Baby Ninja, har kørt 3300 km på den og den kører bare fantastisk! Det er min 2. MC, jeg startede, ligesom Chris, på en 250 Virago, men nu ville jeg gerne prøve racerstilen.

Den kører perfekt, er så nem at styre og tumle i svingene. Super sjov og underholdende maskine. Og så ser den jo rigtig sej ud, ligner de store Ninja'er i designet.

Så jeg er sgu ligeglad med om nogen herinde synes den er "knallertagtig", især når det kommer fra folk som ikke har nogen erfaring, eller sammenligningsgrundlag man kan bruge til noget. Den har fået ros i stort set alle test, og af erfarne MC'ister. Så der kan man bare se. Folk med forstand forstår smiley

• #22   28. sep 2008 Jamen man skal da overhovedet ikke undervurdere de små motorcykler. Noget af det sjoveste jeg nogensinde har prøvet var en Aprilia RS 125. Når man lagde fra land, lød, og føltes, det lige som en EuroSport dækning af et 125 cc race! At den så samtidig har køreegenskaber, der om noget, kan gøre en lyrisk i mælet og våd i øjnene skader jo heller ikke! Og det var efter 20 sæsoner på mc, hvor man ellers burde have blevet voksen. NOT!
    En "baby-ninja" gør det samme, blot en anelse mere sanseligt og med en smule mere Japansk, frem for italiensk, temperament! En god vellydende udstødning, f.eks fra "Two Brothers racing" som jeg selv har på min mc og er helt tilfreds med, ville heller ikke skade!

Kommentér på:
mere end 34 hk som 18'årig

Annonce